Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Gaah gud vilket svårt val, dagens asså, men jag tror jag väljer (hur mycket jag än älskar att sova), att sluta tidigt, för liksom, jag är ju van vid att gå upp tidigt och så
![]()
14 jan, 2013 16:51 |
|
Katla
Elev |
både och
men jag väljer nog sluta tidigt. alltså om det är supERTIDIGT. typ en timme skola. så tidigt. ♏︎ 14 jan, 2013 16:53 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 jan, 2013 16:58 |
|
Smutsen
Elev |
Sovmorgon.
14 jan, 2013 17:24 |
|
Hanna03
Elev |
14 jan, 2013 17:26 |
|
Celebikai
Elev |
14 jan, 2013 17:32 |
|
Conflate
Elev |
omg tHIS IS TOO HARD i can't choose
seriously sluta tidigt tror jag nog. älskar att sova men hatar att måsta ta bussen på sovmorgnar så.. x)
14 jan, 2013 17:40 |
|
Dream
Elev |
Sluta tidigt. Helt klart, även om jag är väldigt morgontrött. Får frihetskänsla av att sluta tidigt, heh ♥
14 jan, 2013 17:57 |
|
Genny1
Elev |
14 jan, 2013 17:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
sluta tidigt! ♥ Älskar att ha tidig morgon-rutin och leva runt 4h innan 12-tiden och känna att hela dagen är kvar.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jan, 2013 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen