UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: allt som har med att 'hata skolan' har blivit väldigt överdrivet. typ som att "åååh jag vaknar upp tidigt omg neejj" eller "ååh nej läxor" med mera. skolan är kul. Tack för att du tycker det! /blivande lärare
30 aug, 2014 10:47 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: allt som har med att 'hata skolan' har blivit väldigt överdrivet. typ som att "åååh jag vaknar upp tidigt omg neejj" eller "ååh nej läxor" med mera. skolan är kul. Jag har inget emot att vakna tidigt. Man får en längre dag då så jag förstår inte vad som är felet med det. Men jag tycker inte om skolan. Inte för att den är tråkig... eller jo, visst. Det kan vara riktigt tråkigt oftast men den sliter ihjäl mig ibland så det är därför jag inte tycker om den.
30 aug, 2014 12:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: allt som har med att 'hata skolan' har blivit väldigt överdrivet. typ som att "åååh jag vaknar upp tidigt omg neejj" eller "ååh nej läxor" med mera. skolan är kul. Jag är på din sida! Men jag tycker ändå att det är jobbigt att stiga upp tidigt eftersom jag är nattmänniska och mitt huvud vaknar till runt 2-3 på eftermiddagen. Och sen brukar det vara de jämnåriga i skolan eller någon specifik idiotlärare som man bara inte kan komma överens med hur mycket man än försöker som förstör hela skolupplevelsen. De jämnåriga är idioter som man inte kommer överens med och de gör det bara jobbigt att gå till skolan och spendera alla dagar där. 30 aug, 2014 16:27 |
|
Måntass
Elev |
Kläder. Man måste tvätta, vika, stryka (PAH! Men det får stå ändå ^^), sortera, köpa, slösa pengar, tappa bort, hålla reda på, stoppa in i garderober, fixa med, laga, förstöra, hålla fina.. Alltså jag orkar inte! >.< Kläder är dock ett väldigt häftigt sätt att uttrycka sig själv på men det krävs bara så mycket jobb med dem D: (Ja det ligger världens största hög av kläder bredvid mig som jag måste vika och stoppa in i garderoben men jag orkar inte! >.< )
![]()
30 aug, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
Instagram. I DON'T UNDERSTAND
"Är du med på en selfie?" "Ohmajgod hon/han följer mig!!!" "Shoutoutar dig mig shoutoutar jag dig" -.- 31 aug, 2014 06:51 |
|
Vargtorn12461
Elev |
2 sep, 2014 23:34 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag älskar sommaren!
Överallt ser och läser jag om folk som längtar efter kylan och vintern! Jag gillar inte vintern. Den är alldeles för lång. Jag njuter verkligen nu av det sista sommarvädret. Detta ända negativa med sommaren är pollen.
3 sep, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Disenchanted: Jag älskar sommaren, men det finns något extra bra med hösten. Man kan ha på sig mycket kläder och mysa inomhus och jag blir inte överdrivet varmt. Tro mig, jag missbrukar smycken, och det kan bli svettigt på sommaren. Jag älskar sommaren! Överallt ser och läser jag om folk som längtar efter kylan och vintern! Jag gillar inte vintern. Den är alldeles för lång. Jag njuter verkligen nu av det sista sommarvädret. Detta ända negativa med sommaren är pollen. 3 sep, 2014 21:19 |
|
Disenchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Disenchanted: Jag älskar sommaren, men det finns något extra bra med hösten. Man kan ha på sig mycket kläder och mysa inomhus och jag blir inte överdrivet varmt. Tro mig, jag missbrukar smycken, och det kan bli svettigt på sommaren. Jag älskar sommaren! Överallt ser och läser jag om folk som längtar efter kylan och vintern! Jag gillar inte vintern. Den är alldeles för lång. Jag njuter verkligen nu av det sista sommarvädret. Detta ända negativa med sommaren är pollen. Hösten och våren har jag inget problem med. Jag tycker om de årstiderna också speciellt våren. Det är bara vintern som jag inte tycker om! Snön är dock fin att titta på om man är inomhus!
3 sep, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte nutella.
-- Winsah: Förstår dig fullständigt. -.- 4 sep, 2014 14:11 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen