The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
^ja jag förstår det
bara att uggla om du vill prata ♥ ![]()
11 jun, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
^ otroligt nog, det där får mig inte ens att le.
Just say NO. Låter som en bra idé. 11 jun, 2012 23:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
^ yes.
jag är nog bara extremt övertrött. och irriterad. på min kropp. och människor för den delen med. har lust att gå och leva under ett täcke i min säng de närmaste sex månader, typ. 11 jun, 2012 23:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
^trötthet är farligt när all flummighet försvinner
människor är idioter och för mig kan nästan alla bara gå och dö... det lät faktiskt väldigt jobbigt :s men om du kmr på ett sätt att gå i ide så är jag på ![]()
11 jun, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
^ yep :c
precis... det finns dock undantag, as mentioned before! Ja. Jag vet. Ge mig en luftmadrass och en fin pojke. DÅ kan jag sova i evigheter! Det lär ju gå... 11 jun, 2012 23:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: ^ haha vad vänlig du är då xD haha men jag hade hur många som helst när jag loggade in xD haha vad irriterande xD men kan du inte trycka på avsluta duell?? ^^ Hahha jag vet xD xD xD ööh wha finns det en sådan knapp? var?owo speech! 11 jun, 2012 23:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ klart det finns undantag, men vi kan förflytta undantagen till månen ett tag medan vi rensar jorden
haha det är sant AlvaRawenclaw ja jag kan göra det om duellen har varit inaktiv ett tag och då borde du ju kunna göra det om användaren inte finns ^^ ![]()
11 jun, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Cara
True that. Animals! ANIMALS MED NICKELBACK! ♥ Och.. fy på dig för såna tankar Men jag erkänner. Där fick du mig att le ♥ 11 jun, 2012 23:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Cara Riddle men problemet är att det inte står något av *slagen* man gjort, eller hur länge sedan det senaste *slaget* var...D:
speech! 11 jun, 2012 23:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen