The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: haha Alva-san *bugar*Skrivet av Cara Riddle: Hihihi Konichiwa Jag funderar på om jag skall fortsätta skriva eller vänta ett tag och sen lyssnar jag på musik vad fötter hos dig då? Konnitchiwa Cara-san :3 Okej :3 jag är på mugglis som börjar kännas liite snabbare än förut! *le happy* ja mugglis är något enormt segt -.- ![]()
11 jun, 2012 21:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha Alva-san *bugar*Skrivet av Cara Riddle: Hihihi Konichiwa Jag funderar på om jag skall fortsätta skriva eller vänta ett tag och sen lyssnar jag på musik vad fötter hos dig då? Konnitchiwa Cara-san :3 Okej :3 jag är på mugglis som börjar kännas liite snabbare än förut! *le happy* ja mugglis är något enormt segt -.- *bugar* Jao, precis -.- speech! 11 jun, 2012 22:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: det är så jobbigt att försöka hinna med när allt är segare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha Alva-san *bugar*Skrivet av Cara Riddle: Hihihi Konichiwa Jag funderar på om jag skall fortsätta skriva eller vänta ett tag och sen lyssnar jag på musik vad fötter hos dig då? Konnitchiwa Cara-san :3 Okej :3 jag är på mugglis som börjar kännas liite snabbare än förut! *le happy* ja mugglis är något enormt segt -.- *bugar* Jao, precis -.- och snart är du ju Master of mugglis ![]()
11 jun, 2012 22:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: det är så jobbigt att försöka hinna med när allt är segare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha Alva-san *bugar*Skrivet av Cara Riddle: Hihihi Konichiwa Jag funderar på om jag skall fortsätta skriva eller vänta ett tag och sen lyssnar jag på musik vad fötter hos dig då? Konnitchiwa Cara-san :3 Okej :3 jag är på mugglis som börjar kännas liite snabbare än förut! *le happy* ja mugglis är något enormt segt -.- *bugar* Jao, precis -.- och snart är du ju Master of mugglis Ja precis...och alla utmanar mig på duellen hela tiden. Japp OwO speech! 11 jun, 2012 22:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: haha du kan ju säga nej Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: det är så jobbigt att försöka hinna med när allt är segare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha Alva-san *bugar*Skrivet av Cara Riddle: Hihihi Konichiwa Jag funderar på om jag skall fortsätta skriva eller vänta ett tag och sen lyssnar jag på musik vad fötter hos dig då? Konnitchiwa Cara-san :3 Okej :3 jag är på mugglis som börjar kännas liite snabbare än förut! *le happy* ja mugglis är något enormt segt -.- *bugar* Jao, precis -.- och snart är du ju Master of mugglis Ja precis...och alla utmanar mig på duellen hela tiden. Japp OwO hur känns det?? ![]()
11 jun, 2012 22:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^Jag vet menmen jag vill inte. xD
Det känns normalt ewe ALLTSÅ någon som duellerade med mig tog bort sitt konto mitt i duellen och nu tar det plats på min duelllista... den duellen är alltså kvar... och det står "motståndare: borttagen medlem" D: irriterande. speech! 11 jun, 2012 22:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ haha vad vänlig du är då xD haha men jag hade hur många som helst när jag loggade in xD
haha vad irriterande xD men kan du inte trycka på avsluta duell?? ^^ ![]()
11 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skitkväll.
Känner mig otroligt osynlig, fick skäll fast jag inte gjorde någonting, och så har mitt jävla knä pajat igen så jag knappt kan gå. Yes I know, fucking careface. Godnatt. 11 jun, 2012 22:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Mega kram* hoppas allt löser sig kära du ♥Skitkväll. Känner mig otroligt osynlig, fick skäll fast jag inte gjorde någonting, och så har mitt jävla knä pajat igen så jag knappt kan gå. Yes I know, fucking careface. Godnatt. ![]()
11 jun, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
^ ja, jo, det kan nog... diskuteras.
Jag är bara så irriterad nu. Blörgh. 11 jun, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen