The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 15:03 |
|
MizzNina
Elev |
Cara
Haha, ja verkligen. ----- There was an old lady who swallowed a spider, That wriggled and wiggled and tiggled inside her; "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 15:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ninjan men jag antar att det blir nån sorts drog
det påminde mig om att jag skulle läsa klart Nikkis andra bok xD ![]()
11 jun, 2012 15:06 |
|
MizzNina
Elev |
Cara
There's books? What books? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
The God has spoken. Nu vet jag. Men jag tänker, as said, låta allting ta sin tid
Kaffedags btw. *monologer är underbara* 11 jun, 2012 15:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
har du missat dem O_O hur kan du??
Ja mötley har ju skrivt en bok det hoppas jag du vet ^^ sen har Nikki skrivit The heroin Diaries och This is gonna huret ![]()
11 jun, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Hej! Har precis kommit hem från skolan
11 jun, 2012 15:34 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: har du missat dem O_O hur kan du?? Ja mötley har ju skrivt en bok det hoppas jag du vet ^^ sen har Nikki skrivit The heroin Diaries och This is gonna huret I've missed this... Fast sen är jag egentligen inte mycket för "Kändisar som skriver böcker" i den meningen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 15:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: O_O men Nina nu blir jag nsätan besviken Skrivet av Cara Riddle: har du missat dem O_O hur kan du?? Ja mötley har ju skrivt en bok det hoppas jag du vet ^^ sen har Nikki skrivit The heroin Diaries och This is gonna huret I've missed this... Fast sen är jag egentligen inte mycket för "Kändisar som skriver böcker" i den meningen. men deras böcker är bra, särskitl Nikkis ^^ Heroin Diareies handlar såklart om de åren då han tar heroin och ja man får läsa hans anteckningar och de är ja...underhållande xD och this is gonna hurt handlar om människor som världen anser som freak ^^ ![]()
11 jun, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
11 jun, 2012 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen