The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
AlexZz här är listan jag lovade dig
Spoiler: Tryck här för att visa! så här har ni en söt liten lista ^^ ![]()
11 jun, 2012 14:36 |
|
MizzNina
Elev |
Cara
HOST HOST! Excuse me! LIVE WIRE!!!! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen aning varifrån den kommer om du menar film eller så... Death to Smoochy, men här hittade jag den iaf: http://edwardnortondaily.tumblr.com/ (OMR JAG MÅSTE SE DEN BTW) 11 jun, 2012 14:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 14:45 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: vill du ha en halstablett?? xD haha sry Nina men jag tkr inte den är bland de bästa *Morrar åt* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 14:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: MoHahahahah men jag är den som inte älskar "klassikerna" xD haha lr ja vad man säger xD jag gillar dem som folk ofta glömmer xDSkrivet av Cara Riddle: vill du ha en halstablett?? xD haha sry Nina men jag tkr inte den är bland de bästa *Morrar åt* ![]()
11 jun, 2012 14:50 |
|
MizzNina
Elev |
Cara
Okej. Jag ska nog erkänna att enda anledningen till att Live Wire är en favorit är dels för att det var den första låten jag hörde. Dels för att den presenterades av en man med de 3 S:en (Snygg, Sexig, Smart) Ja det är mina tre S. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 14:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ninjan haha nej första låten jag hörde var nog girls, girls, girls ^^
haha men de är en ganska bra anledning haha jag borde göra en längre lista men då hade den blivit så väldigt lång ^^ ![]()
11 jun, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Vet ni när man har en sån där dag då allting är emot en, men man försöker vara positiv ändå?
Det är idag för mig. "Det här går snabbt, vi kommer vara klara efter 20 minuter här så kan vi åka och handla" 2h 40min senare var vi klara. Usch. Ska till Uppsala sen igen, haha. Så jag sitter och tänker "Yay". Har ju köpt nya filmer idag, och sen kanske hittar jag flera filmer jag vill ha. Eller en Iron Man/Captain America t-shirt som jag egentligen var ute efter -.^ Yay på måndagar. *host* 11 jun, 2012 14:59 |
|
MizzNina
Elev |
Cara
Cute men is always a good reason. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen