The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Alex HAI
speech! 11 jun, 2012 12:25 |
|
AlexZz
Elev |
HELLO!
Skrivet av Magiska mugglaren: Hej, har lust att vara inne på en lektion men har rast. SKRIVER FRÅN MIN NYA HTC!!!!!! Kul ;3 . .
11 jun, 2012 12:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 12:32 |
|
AlexZz
Elev |
VampyrSpökNallePrinsessan
(Yup, jag kommer skriva hela grejen. Jo, jag mår super ^_^ Det ska dessutom vara rätt så bra väder på fred,lör,sön i Uppsala. (Under Uppcon.) Dessutom har min farsa lagt ut över 1400 kronor på bara ett par veckor till mig. I feel loved. (Pengar är det enda sättet mina föräldrar visar kärlek på.) Sj? :3 . .
11 jun, 2012 12:50 |
|
Seriously
Elev |
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 11 jun, 2012 12:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Galna spelmakren du får gärna använda hela namnet xD inte frö att jag fattar hur du orkar men visst xD haha
Vad skönt att höra och det där med pengar känner jag igen, men man kan ju alltid utnytja det Jo det är bra, jag lever fortfarande på Nikkis blick xD haha ![]()
11 jun, 2012 12:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Seriously
är du medlem här??? isf när blev du medlem?? har missat dig D: du måste få din välkomstpresent jue D: speech! 11 jun, 2012 12:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 12:58 |
|
AlexZz
Elev |
VampyrSpökNallePrinsessan
Jag orkar bara ett tag. ♥ Det är inte kul att gå runt i regn och åska på Vaksala torg, tro mig. XD Låter som en sund kost :3 MISSION ACCOMPLISHED! Jag mår fint! ^^ Sj? . .
11 jun, 2012 13:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Galna spelmakaren ja jag förstår det xD
äh kan jag gå på konsert i regn och utan regnkläder kan du gå på torget det är en sund kost ![]()
11 jun, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen