The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: AHAHAHA KOM PRECIS PÅ VARFÖR TUMBLR TJATAR OM ATT LOKI HAR PARAT SIG MED EN HÄST OCH ÄR MAMMA TILL EN ANNAN HÄST XDDD AAAHAHAHHA Pluggade asatro en sommar när jag var runt 8 år. x'D Nu får du typ älska mig eller något... bara för att jag "slösade bort" en timme på att leta efter de här, och letat igenom 200 sidor på Lucas tumblr... xD Och egentligen ville jag hitta en annan men antingen har jag missat den eller är längre... "bort" >.< ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! 11 jun, 2012 02:35 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
11 jun, 2012 06:49 |
|
Borttagen
|
Fuckyeah.
Mot Uppsala! Ni får alltså klara er utan mig halva dagen typ. Men jag tror ni klarar er skitbra, faktiskt. Today's word is YAY. So YAY! ( MizzNina 11 jun, 2012 07:56 |
|
MizzNina
Elev |
Edwice
OH MAI ED! Gifen. YAY *dog* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 07:57 |
|
Borttagen
|
Edwina
Jag med... jag tyckte att den passade där också, haha. Men, don't you die from me! D: Nu kan jag ju inte ens säga YAY för då kommer det kännas som att jag är glad att du dog O.O Spoiler: Tryck här för att visa! 11 jun, 2012 07:59 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
*fniss* Var kommer den gifen ifrån? Den är ju oslagbar. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 08:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Godmorgon personer C: lever någon redan såhär tidigt?
speech! 11 jun, 2012 08:36 |
|
Sovsvampen
Elev |
11 jun, 2012 09:01 |
|
MizzNina
Elev |
Vet ni vad jag kom att tänka på?
Alva kommunicerar med oss från framtiden. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jun, 2012 09:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Är ni från framtiden???????? Tjaaaa. speech! 11 jun, 2012 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen