The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: men jag har ju varit inne i mellan åt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag har ju egentligen inte varit borta så länge xDSkrivet av Cara Riddle: Jag har saknat dig ♥ hur är det med dig?? Och jag dig ♥ Bara bra vad skönt att höra vgd då?? Men det känns som länge :c Trevligt xD Borde sova men är på mugglis. story of my life. sj?♥ haha aa haha jag känner igen det där ![]()
10 jun, 2012 23:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: men jag har ju varit inne i mellan åt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag har ju egentligen inte varit borta så länge xDSkrivet av Cara Riddle: Jag har saknat dig ♥ hur är det med dig?? Och jag dig ♥ Bara bra vad skönt att höra vgd då?? Men det känns som länge :c Trevligt xD Borde sova men är på mugglis. story of my life. sj?♥ haha aa haha jag känner igen det där Ja men jag har ju alltid missat dig xD Okej speech! 10 jun, 2012 23:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Ja det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: men jag har ju varit inne i mellan åt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag har ju egentligen inte varit borta så länge xDSkrivet av Cara Riddle: Jag har saknat dig ♥ hur är det med dig?? Och jag dig ♥ Bara bra vad skönt att höra vgd då?? Men det känns som länge :c Trevligt xD Borde sova men är på mugglis. story of my life. sj?♥ haha aa haha jag känner igen det där Ja men jag har ju alltid missat dig xD Okej i så fall önskar jag dig goder natt kära du ♥ ![]()
10 jun, 2012 23:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^Ja det har jag märkt :3 och vi smsade lite idag (eller igår??) ju. c:
godnatt sov sött ♥ speech! 10 jun, 2012 23:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ haha men jag har nästan alltid telen på mig så drf kan folk alltid skicka sms om de inte får tag på mig här ^^
det skall jag och det samma ♥ ![]()
10 jun, 2012 23:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: ^ haha men jag har nästan alltid telen på mig så drf kan folk alltid skicka sms om de inte får tag på mig här ^^ det skall jag och det samma ♥ Jagvet ;D sparar lite pengar bara xD ♥ tack ♥ speech! 11 jun, 2012 00:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: haha det är smart Skrivet av Cara Riddle: ^ haha men jag har nästan alltid telen på mig så drf kan folk alltid skicka sms om de inte får tag på mig här ^^ det skall jag och det samma ♥ Jagvet ;D sparar lite pengar bara xD ♥ tack ♥ ja vi hörs i morgon ♥ ![]()
11 jun, 2012 00:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha det är smart Skrivet av Cara Riddle: ^ haha men jag har nästan alltid telen på mig så drf kan folk alltid skicka sms om de inte får tag på mig här ^^ det skall jag och det samma ♥ Jagvet ;D sparar lite pengar bara xD ♥ tack ♥ ja vi hörs i morgon ♥ Ja. BYE =D speech! 11 jun, 2012 00:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: ja gå och lägg dig nu!! Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha det är smart Skrivet av Cara Riddle: ^ haha men jag har nästan alltid telen på mig så drf kan folk alltid skicka sms om de inte får tag på mig här ^^ det skall jag och det samma ♥ Jagvet ;D sparar lite pengar bara xD ♥ tack ♥ ja vi hörs i morgon ♥ Ja. BYE =D ![]()
11 jun, 2012 00:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
okej NU LOGGAR JAG UT XDD
speech! 11 jun, 2012 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen