Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: AJ! Vi tog spruta idag i skolan och det kändes som att det var sömnmedel i(fast det var det inte...) Jaa ellerhur! Alla blev helt trötta ju! Jag somnade men Joel väckte mig hel tiden! (Elakt, elakt...) Jaha. 20 okt, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Mina halsmandlar gör ont ;___;
20 okt, 2011 21:16 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: AJ! Vi tog spruta idag i skolan och det kändes som att det var sömnmedel i(fast det var det inte...) Jaa ellerhur! Alla blev helt trötta ju! Jag somnade men Joel väckte mig hel tiden! (Elakt, elakt...) Vad var det för spruta?
![]()
20 okt, 2011 21:18 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: AJ! Vi tog spruta idag i skolan och det kändes som att det var sömnmedel i(fast det var det inte...) Jaa ellerhur! Alla blev helt trötta ju! Jag somnade men Joel väckte mig hel tiden! (Elakt, elakt...) Vad var det för spruta? Trippelsprutan... MelodyJoseph: Jag har cokså det, har haft det i c.a. tre år men dem där Jä*** läkarna vägrar att ge mig penicillin!Ò.ó Jaha. 20 okt, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
^Dumma läkare!
20 okt, 2011 21:24 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av JoLizz: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: AJ! Vi tog spruta idag i skolan och det kändes som att det var sömnmedel i(fast det var det inte...) Jaa ellerhur! Alla blev helt trötta ju! Jag somnade men Joel väckte mig hel tiden! (Elakt, elakt...) Vad var det för spruta? Trippelsprutan... vad tusan är en "trippelspruta" ? :O en sån har jag aldrig hört talas om ! ![]() ![]()
20 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
YAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Jag är Master of Death.. mwihihih..
20 okt, 2011 21:26 |
|
Maharajah
Elev |
Heeej alla söta och snälla och goa och alltihop. HEJ
20 okt, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
^Hej! *kramar*
20 okt, 2011 21:29 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av adliitam:
Skrivet av linnvendela: Skrivet av JoLizz: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: AJ! Vi tog spruta idag i skolan och det kändes som att det var sömnmedel i(fast det var det inte...) Jaa ellerhur! Alla blev helt trötta ju! Jag somnade men Joel väckte mig hel tiden! (Elakt, elakt...) Vad var det för spruta? Trippelsprutan... vad tusan är en "trippelspruta" ? :O en sån har jag aldrig hört talas om ! Tre sprutor i en... Mässlingen, påssjuka och röda hund... MelodyJoseph: Läkarna är djävular i vita rockar...O.o Jaha. 20 okt, 2011 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen