Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
5 okt, 2015 00:26 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag tar min stav och försöker göra likadant, men när ingenting händer himlar jag med ögonen och släpper staven på bordet.
![]()
5 okt, 2015 00:30 |
|
Beben
Elev |
Jag suckar lågt och förstår att det inte funkar för att Louis inte försöker eller koncentrerar sig till 100%.
5 okt, 2015 17:04 |
|
fakeliampayne
Elev |
5 okt, 2015 17:06 |
|
Beben
Elev |
5 okt, 2015 17:08 |
|
fakeliampayne
Elev |
5 okt, 2015 17:12 |
|
Beben
Elev |
5 okt, 2015 17:23 |
|
fakeliampayne
Elev |
5 okt, 2015 17:30 |
|
Beben
Elev |
5 okt, 2015 17:33 |
|
fakeliampayne
Elev |
5 okt, 2015 17:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen