ailiiin
Elev
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tycker mest alla är "ÅH DET ÄR SÅ SYND OM BLAINE HAN KÄNDE SIG JU ENSAM" ja, han kanske kände sig ensam, men Kurt var också ensam. Och det värsta är inte att han var otrogen, utan att han försökte skylla ifrån sig på Kurt. "But I was lonely and you weren't there" men då går man inte och ligger med en annan snubbe.
Då ringer man och skriker lite och säger "att nu får du fan ge lite tillbaka i det här förhållandet" eller något. Även fast jag känner att det enda Kurt gjorde var att ge och ge och Blaine bara tog och tog, förutom då på slutet då Kurt faktiskt försökte göra ett liv för sig själv där i New York. Och det anser i alla fall jag är okej att han gjorde, han trodde Blaine var en stabil del av hans liv, så han fokuserade på annat för en stund. Och Blaine bara högg honom i ryggen, usch.
Och många karaktärer i serien har betett sig som skit, det säger jag ingenting om, och alla gör misstag men Blaine tar ändå priset.
Och vad jag vet har han fortfarande inte bett om ursäkt för the attempted rape (som många Klainers verkar tycka är helt okej FÖR HAN VAR JU FULL, stfu).
Och nu började jag babbla om annat, förlåt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Blaine bytte ju skola för att få vara med Kurt, eftersom Kurt ville ju fortfarande vara med de andra. Blaine hade ingen större relation till dem, känns det som. I NY hade iaf Kurt Rachel. Och det var faktiskt så att Kurt inte svarade redan innan på hans samtal.
Det gör det inte okej på något sätt att cheata, men man kan se det från olika perspektiv. Han erkände ju tom i senaste avsnittet att han gjort fel "Grease is a romance and how could I play it if I ruined mine?" En massa har gjort hemskt mycket fel, som man gör som ung och gammal. Och även som Klainer så skyller inte jag på att han var full, tycker det var fel av honom. Men det gör inte honom till en skit. Rachel var ganska desperat hon med..
10 nov, 2012 21:18
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tycker mest alla är "ÅH DET ÄR SÅ SYND OM BLAINE HAN KÄNDE SIG JU ENSAM" ja, han kanske kände sig ensam, men Kurt var också ensam. Och det värsta är inte att han var otrogen, utan att han försökte skylla ifrån sig på Kurt. "But I was lonely and you weren't there" men då går man inte och ligger med en annan snubbe.
Då ringer man och skriker lite och säger "att nu får du fan ge lite tillbaka i det här förhållandet" eller något. Även fast jag känner att det enda Kurt gjorde var att ge och ge och Blaine bara tog och tog, förutom då på slutet då Kurt faktiskt försökte göra ett liv för sig själv där i New York. Och det anser i alla fall jag är okej att han gjorde, han trodde Blaine var en stabil del av hans liv, så han fokuserade på annat för en stund. Och Blaine bara högg honom i ryggen, usch.
Och många karaktärer i serien har betett sig som skit, det säger jag ingenting om, och alla gör misstag men Blaine tar ändå priset.
Och vad jag vet har han fortfarande inte bett om ursäkt för the attempted rape (som många Klainers verkar tycka är helt okej FÖR HAN VAR JU FULL, stfu).
Och nu började jag babbla om annat, förlåt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Blaine bytte ju skola för att få vara med Kurt, eftersom Kurt ville ju fortfarande vara med de andra. Blaine hade ingen större relation till dem, känns det som. I NY hade iaf Kurt Rachel. Och det var faktiskt så att Kurt inte svarade redan innan på hans samtal.
Det gör det inte okej på något sätt att cheata, men man kan se det från olika perspektiv. Han erkände ju tom i senaste avsnittet att han gjort fel "Grease is a romance and how could I play it if I ruined mine?" En massa har gjort hemskt mycket fel, som man gör som ung och gammal. Och även som Klainer så skyller inte jag på att han var full, tycker det var fel av honom. Men det gör inte honom till en skit. Rachel var ganska desperat hon med..
Spoiler: Tryck här för att visa!Men Kurt bad inte Blaine byta skola, Blaine gjorde det helt frivilligt. Och sen kommer han där och ba "I CHANGED SCHOOLS FOR HIM", men det var ju ditt egna val lilla gubben, sluta klaga. Byt tillbaka till Dalton då.
Och angående samtalet så befann sig Kurt på en viktig företagsfest, på sitt nya jobb. Kanske inte bästa tillfället att stå och prata i telefon med sin pojkvän liksom.
Och många av dem har gjort fel, det säger jag inget om, men problemet jag har med Blaine är att han oftast inte tar ansvar för sina handlingar, han skyller ifrån sig och gör sig själv till offer. Han är en sådan där person som jag skulle få utbrott på dagligen om jag tvingades umgås med honom. Och man kan inte gilla alla.

10 nov, 2012 21:26
|
Neeyum
Elev
|
alltså sAm ihh how cute :'  ♥
*unpopular opinion* jag tyckte blow me (one last kiss) var rätt bra, inte jättebra, men okej.
och ryder omg♥
10 nov, 2012 21:29
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av Neeyum: alltså sAm ihh how cute :'  ♥
*unpopular opinion* jag tyckte blow me (one last kiss) var rätt bra, inte jättebra, men okej.
och ryder omg♥
this.
ALLTSÅ SAM
 

10 nov, 2012 21:35
|
Neeyum
Elev
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Neeyum: alltså sAm ihh how cute :'  ♥
*unpopular opinion* jag tyckte blow me (one last kiss) var rätt bra, inte jättebra, men okej.
och ryder omg♥
this.
ALLTSÅ SAM

I KNOW RIGHT JAG HAR VÄRLDENS STÖRSTA CRUSH PÅ HONOM OMFG

10 nov, 2012 21:37
|
ailiiin
Elev
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tycker mest alla är "ÅH DET ÄR SÅ SYND OM BLAINE HAN KÄNDE SIG JU ENSAM" ja, han kanske kände sig ensam, men Kurt var också ensam. Och det värsta är inte att han var otrogen, utan att han försökte skylla ifrån sig på Kurt. "But I was lonely and you weren't there" men då går man inte och ligger med en annan snubbe.
Då ringer man och skriker lite och säger "att nu får du fan ge lite tillbaka i det här förhållandet" eller något. Även fast jag känner att det enda Kurt gjorde var att ge och ge och Blaine bara tog och tog, förutom då på slutet då Kurt faktiskt försökte göra ett liv för sig själv där i New York. Och det anser i alla fall jag är okej att han gjorde, han trodde Blaine var en stabil del av hans liv, så han fokuserade på annat för en stund. Och Blaine bara högg honom i ryggen, usch.
Och många karaktärer i serien har betett sig som skit, det säger jag ingenting om, och alla gör misstag men Blaine tar ändå priset.
Och vad jag vet har han fortfarande inte bett om ursäkt för the attempted rape (som många Klainers verkar tycka är helt okej FÖR HAN VAR JU FULL, stfu).
Och nu började jag babbla om annat, förlåt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Blaine bytte ju skola för att få vara med Kurt, eftersom Kurt ville ju fortfarande vara med de andra. Blaine hade ingen större relation till dem, känns det som. I NY hade iaf Kurt Rachel. Och det var faktiskt så att Kurt inte svarade redan innan på hans samtal.
Det gör det inte okej på något sätt att cheata, men man kan se det från olika perspektiv. Han erkände ju tom i senaste avsnittet att han gjort fel "Grease is a romance and how could I play it if I ruined mine?" En massa har gjort hemskt mycket fel, som man gör som ung och gammal. Och även som Klainer så skyller inte jag på att han var full, tycker det var fel av honom. Men det gör inte honom till en skit. Rachel var ganska desperat hon med..
Spoiler: Tryck här för att visa!Men Kurt bad inte Blaine byta skola, Blaine gjorde det helt frivilligt. Och sen kommer han där och ba "I CHANGED SCHOOLS FOR HIM", men det var ju ditt egna val lilla gubben, sluta klaga. Byt tillbaka till Dalton då.
Och angående samtalet så befann sig Kurt på en viktig företagsfest, på sitt nya jobb. Kanske inte bästa tillfället att stå och prata i telefon med sin pojkvän liksom.
Och många av dem har gjort fel, det säger jag inget om, men problemet jag har med Blaine är att han oftast inte tar ansvar för sina handlingar, han skyller ifrån sig och gör sig själv till offer. Han är en sådan där person som jag skulle få utbrott på dagligen om jag tvingades umgås med honom. Och man kan inte gilla alla.
Spoiler: Tryck här för att visa!Går på det sista först. Sant, man kan inte gilla alla, men man behöver inte gå ut med det hela tiden, spec i en fandom där varje karaktär har en massa fans. Jag gillar alla karaktärer på olika sätt, försöker hitta exakt det jag gillar med dem, om det inte finns nått, bara att inte gå in på ämnet eller personen.
Blaine bytte skola för att han såg att Kurt inte trivdes lika bra i Dalton som McKinley, men båda ville fortfarande vara mer med varandra. Så därför bytte Blaine skola.
Samtalet. Ja, men han kunde inte ursäkta sig en halv min och typ säga att han ringer tillbaka?
Själv tycker jag inte att Blaine alltid gör sig själv till offret, han kanske inte är den bästa på att ta på sig vad han har gjort. Det är inte jag heller. Men han är ärlig.
Blaine är min favoritkaraktär (tsm med Kurt såklart) och jag kommer alltid försöka "försvara" honom och Klaine. Klaine är mitt allt. Mitt otp ♥
10 nov, 2012 21:39
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tycker mest alla är "ÅH DET ÄR SÅ SYND OM BLAINE HAN KÄNDE SIG JU ENSAM" ja, han kanske kände sig ensam, men Kurt var också ensam. Och det värsta är inte att han var otrogen, utan att han försökte skylla ifrån sig på Kurt. "But I was lonely and you weren't there" men då går man inte och ligger med en annan snubbe.
Då ringer man och skriker lite och säger "att nu får du fan ge lite tillbaka i det här förhållandet" eller något. Även fast jag känner att det enda Kurt gjorde var att ge och ge och Blaine bara tog och tog, förutom då på slutet då Kurt faktiskt försökte göra ett liv för sig själv där i New York. Och det anser i alla fall jag är okej att han gjorde, han trodde Blaine var en stabil del av hans liv, så han fokuserade på annat för en stund. Och Blaine bara högg honom i ryggen, usch.
Och många karaktärer i serien har betett sig som skit, det säger jag ingenting om, och alla gör misstag men Blaine tar ändå priset.
Och vad jag vet har han fortfarande inte bett om ursäkt för the attempted rape (som många Klainers verkar tycka är helt okej FÖR HAN VAR JU FULL, stfu).
Och nu började jag babbla om annat, förlåt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Blaine bytte ju skola för att få vara med Kurt, eftersom Kurt ville ju fortfarande vara med de andra. Blaine hade ingen större relation till dem, känns det som. I NY hade iaf Kurt Rachel. Och det var faktiskt så att Kurt inte svarade redan innan på hans samtal.
Det gör det inte okej på något sätt att cheata, men man kan se det från olika perspektiv. Han erkände ju tom i senaste avsnittet att han gjort fel "Grease is a romance and how could I play it if I ruined mine?" En massa har gjort hemskt mycket fel, som man gör som ung och gammal. Och även som Klainer så skyller inte jag på att han var full, tycker det var fel av honom. Men det gör inte honom till en skit. Rachel var ganska desperat hon med..
Spoiler: Tryck här för att visa!Men Kurt bad inte Blaine byta skola, Blaine gjorde det helt frivilligt. Och sen kommer han där och ba "I CHANGED SCHOOLS FOR HIM", men det var ju ditt egna val lilla gubben, sluta klaga. Byt tillbaka till Dalton då.
Och angående samtalet så befann sig Kurt på en viktig företagsfest, på sitt nya jobb. Kanske inte bästa tillfället att stå och prata i telefon med sin pojkvän liksom.
Och många av dem har gjort fel, det säger jag inget om, men problemet jag har med Blaine är att han oftast inte tar ansvar för sina handlingar, han skyller ifrån sig och gör sig själv till offer. Han är en sådan där person som jag skulle få utbrott på dagligen om jag tvingades umgås med honom. Och man kan inte gilla alla.
Spoiler: Tryck här för att visa!Går på det sista först. Sant, man kan inte gilla alla, men man behöver inte gå ut med det hela tiden, spec i en fandom där varje karaktär har en massa fans. Jag gillar alla karaktärer på olika sätt, försöker hitta exakt det jag gillar med dem, om det inte finns nått, bara att inte gå in på ämnet eller personen.
Blaine bytte skola för att han såg att Kurt inte trivdes lika bra i Dalton som McKinley, men båda ville fortfarande vara mer med varandra. Så därför bytte Blaine skola.
Samtalet. Ja, men han kunde inte ursäkta sig en halv min och typ säga att han ringer tillbaka?
Själv tycker jag inte att Blaine alltid gör sig själv till offret, han kanske inte är den bästa på att ta på sig vad han har gjort. Det är inte jag heller. Men han är ärlig.
Blaine är min favoritkaraktär (tsm med Kurt såklart) och jag kommer alltid försöka "försvara" honom och Klaine. Klaine är mitt allt. Mitt otp ♥
Spoiler:Tryck här för att visa!Och det har du självklart rätt till Men jag anser att om man kan få uttrycka sin kärlek till karaktärer så måste man också kunna få uttrycka sitt "hat" om man fortfarande gör det på ett respektfullt sätt mot andra fans och med bra argument! Men nu avslutar vi den här argumentationen tycker jag haha. Du gillare Blaine, I don't and that's fine 

10 nov, 2012 21:42
|
ailiiin
Elev
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tycker mest alla är "ÅH DET ÄR SÅ SYND OM BLAINE HAN KÄNDE SIG JU ENSAM" ja, han kanske kände sig ensam, men Kurt var också ensam. Och det värsta är inte att han var otrogen, utan att han försökte skylla ifrån sig på Kurt. "But I was lonely and you weren't there" men då går man inte och ligger med en annan snubbe.
Då ringer man och skriker lite och säger "att nu får du fan ge lite tillbaka i det här förhållandet" eller något. Även fast jag känner att det enda Kurt gjorde var att ge och ge och Blaine bara tog och tog, förutom då på slutet då Kurt faktiskt försökte göra ett liv för sig själv där i New York. Och det anser i alla fall jag är okej att han gjorde, han trodde Blaine var en stabil del av hans liv, så han fokuserade på annat för en stund. Och Blaine bara högg honom i ryggen, usch.
Och många karaktärer i serien har betett sig som skit, det säger jag ingenting om, och alla gör misstag men Blaine tar ändå priset.
Och vad jag vet har han fortfarande inte bett om ursäkt för the attempted rape (som många Klainers verkar tycka är helt okej FÖR HAN VAR JU FULL, stfu).
Och nu började jag babbla om annat, förlåt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Blaine bytte ju skola för att få vara med Kurt, eftersom Kurt ville ju fortfarande vara med de andra. Blaine hade ingen större relation till dem, känns det som. I NY hade iaf Kurt Rachel. Och det var faktiskt så att Kurt inte svarade redan innan på hans samtal.
Det gör det inte okej på något sätt att cheata, men man kan se det från olika perspektiv. Han erkände ju tom i senaste avsnittet att han gjort fel "Grease is a romance and how could I play it if I ruined mine?" En massa har gjort hemskt mycket fel, som man gör som ung och gammal. Och även som Klainer så skyller inte jag på att han var full, tycker det var fel av honom. Men det gör inte honom till en skit. Rachel var ganska desperat hon med..
Spoiler: Tryck här för att visa!Men Kurt bad inte Blaine byta skola, Blaine gjorde det helt frivilligt. Och sen kommer han där och ba "I CHANGED SCHOOLS FOR HIM", men det var ju ditt egna val lilla gubben, sluta klaga. Byt tillbaka till Dalton då.
Och angående samtalet så befann sig Kurt på en viktig företagsfest, på sitt nya jobb. Kanske inte bästa tillfället att stå och prata i telefon med sin pojkvän liksom.
Och många av dem har gjort fel, det säger jag inget om, men problemet jag har med Blaine är att han oftast inte tar ansvar för sina handlingar, han skyller ifrån sig och gör sig själv till offer. Han är en sådan där person som jag skulle få utbrott på dagligen om jag tvingades umgås med honom. Och man kan inte gilla alla.
Spoiler: Tryck här för att visa!Går på det sista först. Sant, man kan inte gilla alla, men man behöver inte gå ut med det hela tiden, spec i en fandom där varje karaktär har en massa fans. Jag gillar alla karaktärer på olika sätt, försöker hitta exakt det jag gillar med dem, om det inte finns nått, bara att inte gå in på ämnet eller personen.
Blaine bytte skola för att han såg att Kurt inte trivdes lika bra i Dalton som McKinley, men båda ville fortfarande vara mer med varandra. Så därför bytte Blaine skola.
Samtalet. Ja, men han kunde inte ursäkta sig en halv min och typ säga att han ringer tillbaka?
Själv tycker jag inte att Blaine alltid gör sig själv till offret, han kanske inte är den bästa på att ta på sig vad han har gjort. Det är inte jag heller. Men han är ärlig.
Blaine är min favoritkaraktär (tsm med Kurt såklart) och jag kommer alltid försöka "försvara" honom och Klaine. Klaine är mitt allt. Mitt otp ♥
Spoiler:Tryck här för att visa!Och det har du självklart rätt till Men jag anser att om man kan få uttrycka sin kärlek till karaktärer så måste man också kunna få uttrycka sitt "hat" om man fortfarande gör det på ett respektfullt sätt mot andra fans och med bra argument! Men nu avslutar vi den här argumentationen tycker jag haha. Du gillare Blaine, I don't and that's fine 
Spoiler:Tryck här för att visa!Haha jadå, det är klart, som du sa, man kan inte gilla alla! skönt att du inte bara kör på "Hata Blaineeeeee" utan vettiga argument iaf :3
10 nov, 2012 21:48
|
Ginny00
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag kan inte bestämma mig vem som är dummast i Klaine just nu, Kurt eller Blaine.
10 nov, 2012 21:50
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av hyperion: Skrivet av Neeyum: alltså sAm ihh how cute :'  ♥
*unpopular opinion* jag tyckte blow me (one last kiss) var rätt bra, inte jättebra, men okej.
och ryder omg♥
this.
ALLTSÅ SAM

I KNOW RIGHT JAG HAR VÄRLDENS STÖRSTA CRUSH PÅ HONOM OMFG
VEM HAR INTE.
Och jag har kramat Chords bror. Nash har kramat Chord. Och jag bettar på att Ryan, Jamie och Ian också har kramat Chord någon gång AND I HUGGED THEM ALL MWOHAHHA.

10 nov, 2012 22:20
|
Du får inte svara på den här tråden.