Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Svår... Men det får nog bli sluta tidigt
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 jan, 2013 12:47 |
|
Little J
Elev |
14 jan, 2013 14:19 |
|
Lills
Elev |
14 jan, 2013 14:39 |
|
Danzi
Elev |
Hm, den var svår.. sovmorgon är alltid skönt, men att sluta tidigt är aldrig fel.. men jag tror jag föredrar att sluta tidigt ändå, sova kan jag göra sen
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 jan, 2013 14:56 |
|
Borttagen
|
Sluta tidigt tror jag.
Då finns alltid chansen till en tupplur efter skolan och man hinner fortfarande göra nånting med dagen 14 jan, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
sluta tidigt.
14 jan, 2013 15:35 |
|
BlondaHermione
Elev |
14 jan, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Sovmorgon såklart! Hatar att gå upp tidigt!
14 jan, 2013 15:56 |
|
IamAK
Elev |
beror på! men måste nog säga sluta tidigt...
14 jan, 2013 16:07 |
|
MissBellatrix
Elev |
Sluta tidigt tror jag
Hey there. You come here often? 14 jan, 2013 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen