UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fast det är ju bara en unpopular opinion bland högerfolk. :p 27 aug, 2014 23:40 |
|
Frivolt
Elev |
Jag längtar till december ;O
29 aug, 2014 17:16 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag längtar till december ;O Me too, verkar vara nästa gång jag får träffa min systerson!
29 aug, 2014 17:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag längtar till december ;O Me too, verkar vara nästa gång jag får träffa min systerson! hahah! ;D Ja, men du har ju bra skäl till det, jag längtar för att det är den bästa månaden på året xD 29 aug, 2014 17:19 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag längtar till december ;O Me too, verkar vara nästa gång jag får träffa min systerson! Jag med! + Mugglis kalender kommer
29 aug, 2014 17:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag längtar till december ;O Me too, verkar vara nästa gång jag får träffa min systerson! Jag med! + Mugglis kalender kommer JAA 29 aug, 2014 17:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag gillar inte raster. Jag gillar skolan, att ha något att göra .-. Same! 29 aug, 2014 18:46 |
|
Mikaela120
Elev |
Nutella är överskattat...
29 aug, 2014 19:56 |
|
Nightlock
Elev |
29 aug, 2014 21:51 |
|
Borttagen
|
allt som har med att 'hata skolan' har blivit väldigt överdrivet. typ som att "åååh jag vaknar upp tidigt omg neejj" eller "ååh nej läxor" med mera. skolan är kul.
30 aug, 2014 07:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen