The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Godkväll :3
speech! 10 jun, 2012 23:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 jun, 2012 23:35 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Såklart. Man ska alltid ta vara på sådant. ♥ Hahahhaha! YES! Nej usch, tänk dig det... FY! Sådant går aldrig bort. Ohh sant. hunddräggel är nog värre än chokladmjölk. 10 jun, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
AHAHAHA
KOM PRECIS PÅ VARFÖR TUMBLR TJATAR OM ATT LOKI HAR PARAT SIG MED EN HÄST OCH ÄR MAMMA TILL EN ANNAN HÄST XDDD AAAHAHAHHA Pluggade asatro en sommar när jag var runt 8 år. x'D 10 jun, 2012 23:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren ja det skall man verkligen göra
haha fast lite kul hade det varit xD haha ja men lr hur xD haha jag hade fått raka av mig hela håret xD ![]()
10 jun, 2012 23:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 jun, 2012 23:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 jun, 2012 23:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag har saknat dig ♥ hur är det med dig?? Och jag dig ♥ Bara bra speech! 10 jun, 2012 23:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag har ju egentligen inte varit borta så länge xDSkrivet av Cara Riddle: Jag har saknat dig ♥ hur är det med dig?? Och jag dig ♥ Bara bra vad skönt att höra vgd då?? ![]()
10 jun, 2012 23:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag har ju egentligen inte varit borta så länge xDSkrivet av Cara Riddle: Jag har saknat dig ♥ hur är det med dig?? Och jag dig ♥ Bara bra vad skönt att höra vgd då?? Men det känns som länge :c Trevligt xD Borde sova men är på mugglis. story of my life. sj?♥ speech! 10 jun, 2012 23:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen