The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alex
Ungefär ett år. De misstänkte att jag är bipolär, men jag låg precis under det som klassades som bipolär sjukdom. Men nu kanske har det blivit sämre? Det vet de inte för att ingen har brytt sig om mig riktigt sen februari. Vi får helt enkelt se Tack. Jag tar det som en komplimang Kan jag vara ett yin-yang bord också? 10 jun, 2012 17:50 |
|
Minidjuret
Elev |
Alex- Yes please!! 8D
Haha, han tröttnade väl XD 10 jun, 2012 19:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
folk är väl inne lite senare idag också? kom hit en snabbis för att säga att jag kollar på film
höhöh speech! 10 jun, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Yo people.
Jag ska till Akademiska imorgon igen. Höhö. Bara för att. Eller ja, Lucas ska dit... Wellwell. Jag ska duscha och sova. Eller hitta på något annat. Och så var jag tvungen att printscreena det här: Spoiler: Tryck här för att visa! 10 jun, 2012 22:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Okej det här är mitt 8888 inlägg och då tänkte jag att jag kunde berätta hur jag har haft det
jag missade onsdagen men det var lugnt för det var inget jag egentligen vill se ^^ kunde tänka mig att se Edguy men dem har jag redan sett ^^ sen kom torsdagen och det var inga som jag direkt kände till så, men man kan alltid hitta ny musik och det gjorde jag Sen kom fredagen och vädret var så där men trotts det såg jag en bit av Axel Rudi Pell och de var helt okej, sen såg jag lite på Axe men eftersom det regnade något enormt var jag inte så jätte pepp xD så jag gick och la mig tills kvällen kom och jag såg en bit på Twisted Sister men de var inte så jätte roliga dock fastnade jag för Katatonia Och sen kom lördagen, dagen jag sett fram emot i månader xD på morgonen såg jag Hell och de var en positiv överraskning sen träffade jag en kompis som jag inte sett på två år vilket var ännu roligare och sen innan jag visste ordet av det var allt slut :'( fyra helt underbara dagar och jag kmr kunna leva på det här i några veckor!! jag är helt ja jag vet inte velig xD haha allt är så underbart haha jag vet inte om ni fattade något av det här men jag var ju tvungen att skriva något xD ![]()
10 jun, 2012 22:58 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Men åh så härligt! Jag blir lite, åh. Man skulle varit där. Det skulle man... Och grattis såklart. Grymt bra jobbat. 10 jun, 2012 23:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren det var så ja helt udnerbart och jag har inte riktigt fått in att jag faktiskt var där än xD
ja det skulle du verkligen varit och tack så mkt haha de enda jobbiga var att Mötley bestämde sig för att slänga röd chokladmjölk över publiken eftersom det skulle likna blod xD haha så mitt hår är fortfarnade täckt av chokladmjölk xD ![]()
10 jun, 2012 23:21 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Ja det är ofta så. amn fattar det inte först. Sen efter ett tag går det upp för en och då spelar det inte så stor roll längre. Hahaha ja då hade du inte varit själv, då kunde vi stå och kritiresa tillsammans. ^^ Oh vad charmigt... -.- Snällt av det där där tycker jag. ^^ Nu behöver du intetvätta håret, det är bara att hitta en hund som är villig att slicka i sig att chokladmjölk. XD 10 jun, 2012 23:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren haha ja men precis
haha ja det hade vi verkligen kunnat göra xD haha jag kände att jag inte kunde sitta och prata för mig själv xD haha även om jag är galen behöver inte alla veta det haha det var lite kul xD haha och jag var glad att det inte var rödfärg haha ja men lr hur xD haha fast då måste jag tvätta håret från hunddregel i stället xd ![]()
10 jun, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: XDOch så var jag tvungen att printscreena det här: Spoiler: Tryck här för att visa! 10 jun, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen