Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3426 3427 3428 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
HAha ja såklart. Egentligen vet jag ju inte om alla andra har dött. Det kanske bara är jag som lever. XD

Louise
Hahhaha, kom och hämta honom då!

Det roligaste är att det inte regnar längre. Det höll på i 5 minuter. WTF!

10 jun, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


Bara jag som gillar Mugglis mer en Pottermore?

10 jun, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


Alex
Jag har bara en sak att säga här:
Så länge du lever så har du inte dött ;D

(No shit Sherlock!)

Världens värsta humor sattes igång precis.

____

Vad dramatiskt. Clint Mantells Requiem for a Dream i bakgrunden när jag läser "Angelina Jolie frossar i pannkakor och bacon!" och vitlöksdip hamnar på Brad Pitts ansikte.

10 jun, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilma är söt

en miljard år efter
men menar du mig owo

Japp

Du är söt

10 jun, 2012 17:09

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
Hahahah, varför tyckte jag att det var roligt. Alltså varför. -.-

10 jun, 2012 17:09

Borttagen

Avatar


Alex
För att det är en sån där dag.

Nu spelas det Beethovens 5te symfoni, och jag hoppas innerst inne att rödkålen jag nu äter hamnar på Kristen Stewarts ansikte. OH THE DRAMA.

10 jun, 2012 17:18

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
Hahaha!

Jag tänker bara sända dig vidare hit. Because. YES!

10 jun, 2012 17:26

Borttagen

Avatar


Alex
Jag tror jag är manisk på något sätt... eller något.
Det är verkligen... glad, ledsen, glad, ledsen, överlycklig, ledsen, hyper.
Och det är endast "dramatisk" musik som speglar hur glad jag är innerst inne. That's some fucked up shit. Kan de inte säga att jag är bipolär eller något sådant? Så jag inte behöver oroa mig för det här alltså.

Potatoes.
*går och kollar*

Först trodde du att du tänkte säga "Håll käften lampjävel" till mig, sen insåg jag att det är tumblr XD

10 jun, 2012 17:30

Borttagen

Avatar


Rumpnissar är vi allihopa

10 jun, 2012 17:38

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
Usch, kram på dig!

Det låter ju inte så bra. Men har det varit så länge? För det kan ju bara vara en period.
Jag hade en helt galen period förut jag visste inte var jag hade känslorna. Jag växlade emellan att inte vilja göra någonting till att bli helt galen och hoppa omkring. Och så fick jag ryck och gjorde saker jag har en massa teckningar och sånt som jag inte vet vad jag ska göra med från då.
Och sen så hade jag en period när jag inte orkade med något. Jag ville inte rubba normalläget på något sätt. Det var då jag inte pratade med er på ett tag.
Nu vet jag inte var jag har mig själv. jag är säkert helt lugn.
Men ja, det kan ju vara någonting kort.

men du behöver helt säkert inte oroa dig.

Hahah ja du är en sån lampa Alice, really. XD

10 jun, 2012 17:44

1 2 3 ... 3426 3427 3428 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.