The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har 2 systrar som är jobbiga :c
10 jun, 2012 16:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 jun, 2012 16:35 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Eve
Oh grattis! Min födsel var helt galen. Jag hade knutar på navelsträngen för att jag hade snurrat runt så mycket. XD Det hade dem inte sett förut så sjuksköterskan tog fram en kamera och tog en bild på det. O____O Och så ville de ta ut mig i förtid för de trodde inte att jag fick någon näring. I proved them wrong! YEAH. Det var bara att jag var liten. Eller uhmm var, är menar jag såklart. XD Så ja, the history of me. 10 jun, 2012 16:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 jun, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Hur vet man att Alice mår dåligt?
Hon går till ica, imiterar Patrick Bateman och på varje fråga svarar hon "You're not terribly important to me", och köper en skvallertidning. Bara för att omslaget innehöll så mycket skit att jag ville se vad som egentligen menas med det de skrev som rubriker. 10 jun, 2012 16:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alltså det åskar här. Inte för att jag är rädd för åskan. men jag lovar att den här slog ned i huset. O.O
Il faire du vent. Jag är skadad för livet. 10 jun, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilma är söt en miljard år efter men menar du mig owo Japp 10 jun, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Alex
Oroa dig inte. Så länge du lever är allt under kontroll ;D 10 jun, 2012 16:58 |
|
Minidjuret
Elev |
Alex- THOR IS IN THA HOUSE! 8D
10 jun, 2012 16:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-10 kl. 16:59
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hahhaa jag dör lite här
speech! 10 jun, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen