The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ nja, inte mycket...
eller jo, egentligen, men ingenting intressant I guess. 10 jun, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
Okej
10 jun, 2012 16:03 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: men ingenting intressant I guess. Inget intressant? -.- Jag har ju blivit äldre. Är inte det intressant nog för dig? ^^ 10 jun, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: men ingenting intressant I guess. Inget intressant? Jag har ju blivit äldre. Är inte det intressant nog för dig? ^^ Jo, jo. Men jag tänkte mer på mitt liv. Jag kan inte riktigt prata om andra, det känns inte schysst så där. Men det där var viktigt, indeed. I'm sorry. Antar att det bara är mitt liv som är ointressant. 10 jun, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Grattis Alex!♥
10 jun, 2012 16:04 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alice
Haha you know i'm not serious. Ditt liv är visst intressant! 10 jun, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2012 16:09 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Jag har en stor nyhet:
JAG HAR FÅTT EN LILLEBROR!!!!!!! Han föddes i fredags men han skulle egentligen inte fötts förens om sex veckor. Det var problem med blodet så han kunde inte stanna i mammas mage. Men nu mår han jättebra och allt funkar bra. OCH GRATTIS ALEX
10 jun, 2012 16:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-10 kl. 16:26
|
|
Borttagen
|
GRATTIS!
10 jun, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Ev
Oh! Grattis! Jag är nog nöjd med att ha många syskon redan ^^' 10 jun, 2012 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen