Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3422 3423 3424 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
AlexZz
Elev

Avatar


Vampyrspöknalleprinsessan
That's lovely!! ♥

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

10 jun, 2012 11:43

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Minidjuret
Jag kan sätta dig på ett tåg upp hit. XD

Alice
Hahah yeah!
Du jag vet en hel del om dfet mesta. Just ämnet mord är jag ganska utbildad inom. ^^

Och så är det så jävla irriterande när folk lägger ut falska påståenden. "Terapi fungerar inte på dem" & "Alla mördar".
Wtf liksom...

Just nu gläds jag mig åt att skriva en liten lista på Ed Geins bravader. Haha nej men det är intressant.

10 jun, 2012 11:45

Borttagen

Avatar


Jag har en dilemma. Haha.
Och så tänker jag.

Det är så att jag funderar på vilken film med Christian Bale jag ska se... American Psycho är en av mina absolut favoriter, men den har vi sett i för två dagar sen (och skrattat hysteriskt medan vi drack vodka liggandes i sängen, yes) så... Batman, Cubic, Public Enemies (där spelar ju Johnny Depp också!)

Dilemma.
Men först, handla.

Alex
Ja, sånt är väldigt irriterande D:

Ed Gein, honom måste jag läsa lite mer om faktiskt. Har planerat att göra det ett tag nu men inte riktigt orkat, actually.

10 jun, 2012 11:46

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
Fantastisk snubbe. bestämde sig för att byta kön eter att hans mamma dog. Han ville bli henne.

Som jag skrev i psykopat-tråden:

Han gjorde ju en kappa av kvinnliga könsorgan och ett skärp av bröstvårtor.
Och skålar av kranium.
Lampskärmar och annat.
En massa skelett.
Alltså listan är lång.

Det intressanta är att han bara åtalades för ett mord. För att han anklagades för mindre än tre mord så var det enklare så.
Han fick livstid, men eftersom att han var mentalt ostabil tillbringade han den tiden i ett mentalsjukhus.

Ibland undrar man varför folk inte bara kan göra en vanlig sexchange.
Skämt åsido. Det var ganska fantastiskt att Gein lyckades gräva upp så många gravar helt själv.


Bla bla bla bla.

10 jun, 2012 12:02

Minidjuret
Elev

Avatar


DeathDownAlex- Hahhaha ja det var en bra idé XD
Men lit dyrt dock :c

10 jun, 2012 12:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Alice
Fantastisk snubbe. bestämde sig för att byta kön eter att hans mamma dog. Han ville bli henne.

Som jag skrev i psykopat-tråden:

Han gjorde ju en kappa av kvinnliga könsorgan och ett skärp av bröstvårtor.
Och skålar av kranium.
Lampskärmar och annat.
En massa skelett.
Alltså listan är lång.

Det intressanta är att han bara åtalades för ett mord. För att han anklagades för mindre än tre mord så var det enklare så.
Han fick livstid, men eftersom att han var mentalt ostabil tillbringade han den tiden i ett mentalsjukhus.

Ibland undrar man varför folk inte bara kan göra en vanlig sexchange.
Skämt åsido. Det var ganska fantastiskt att Gein lyckades gräva upp så många gravar helt själv.


Bla bla bla bla.


Man måste helt enkelt älska ditt sätt att beskriva saker på XD

Men han verkar rätt så intressant, måste jag säga ^^

10 jun, 2012 12:14

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Louise
Hmmmm...
Du kanske kan komma till halmstad. Det går säkert lokaltåg.
Ah well. Vi får ta och lösa det på något sätt.

Men du vet vi ses ju i slutet av månaden. ^^

Alice
Hahah, jag är sätt så matter of fact. XD

10 jun, 2012 12:15

Borttagen

Avatar


Alex
Haha xD

Du är nog min favoritmänniska när det kommer till att prata om seriemördare.
Det var länge sen vi pratade om dem här faktiskt D:

10 jun, 2012 12:17

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
Haha åh!

Ska vi göra en tråd?
+15 liksom. Intressanta disskusioner.

10 jun, 2012 12:18

Borttagen

Avatar


Alex
JA!

10 jun, 2012 12:21

1 2 3 ... 3422 3423 3424 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.