The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag är glad och lite ledsen, för ska antagligen åka till frankrike och vara där i 3 veckor♥ men jag kommer sakna er. själv? 8DDDD Då förstår jag de känslorna D: Det är ju trevligt att åka på semester, men jag vet hur mycket man kan sakna folk... var borta i knappt två dagar och saknade folk här ennormt mycket o.o Men åh. Då får vi fixa en mugglisträff då Jag kör dueller, lyssnar på Rammstein, pratar med mina gamla klasskamrater från Polen på facebook och dricker kaffe. Och tänker på fina saker ^-^ Alex ALLA SKA VARA GLADA, MKEY? 8D Oh, det låter awesome ju! Jag lider lite... nu kommer jag antagligen sitta hemma hela veckan för att alla jag känner ska jobba. (Fast några hade bra förslag på att åka upp till Norrland när de har tjänat pengar och ha roligt där istället. Så något att se fram emot nu iaf) 10 jun, 2012 11:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling och Galna spelmakaren ursäkta för mina enormt sega svar men teckningen här nere är lika med noll xD
*kram* Alex ♥ Och Alice klar jag gjorde jag lovade ju det ![]()
10 jun, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
Cara
Nej nej, inte ALLS flummigt. Hade jag pengar på mobilen och täckning där ute i skogen så skulle jag bomba dig med meddelanden för att... för att ja. Du vet 10 jun, 2012 11:07 |
|
AlexZz
Elev |
Prinsessan
*krama krama krama krama krama* Nej, förlåt alla verkar vara glada så jag är lite lagom hyper. . .
10 jun, 2012 11:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling men jag varnade er faktiskt att hela meddelandet skulle vara super konstigt xD haha de var typ sån jag var när jag gick hem från konserten xD haha jag skulle nog kunnat bara lägga mig ner då och "jaha då har jag levt mitt liv, dags att dö lycklig" *sen dö*
Galna spelmakaren men Gud be inte om ursäkt för det ![]()
10 jun, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
Cara
Jag förstår det ^^ Jag vägrade först att gå och sova, sen tyckte jag att det var ju ändå... trevligt så jag kan lika gärna sova där och inte gå upp tills jag verkligen måste. xD 10 jun, 2012 11:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Alice
ja precis. Och jagmenar 3 VECKOR D: ja det får någon göra...jag vill träffa folk jue. trevligt c: jag sitter i en bil xd --- cara!!!!!!! Heej ♥ speech! 10 jun, 2012 11:29 |
|
AlexZz
Elev |
10 jun, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
Alva
Men var i Sverige kommer du vara då, så att du vet... folk inte fixar en mugglisträff och så kan du inte komma dit xD 10 jun, 2012 11:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu orkar jag inte tagga er i olika färger xD *mega lat*
Haha ja men lr hur xD haha de kan ju skriva att dödsorsak var fangirling Hej Alva ♥ Det låter trevligt ![]()
10 jun, 2012 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen