Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 okt, 2011 19:46 |
|
expelliarmus
Elev |
20 okt, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
varför börjar poängen i Snape ibland om från 0???
hänt mej flera gånger det är jätte jobbigt för det brukar va när jag är på 800 och uppåt jag vet inte vad jag ska göra så jag skrev det här där det är stor sannolikhet att få svar 20 okt, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
IDAG ÄR DET KRAMDAGEN! *HAPPYFACE X100*
*SKJUTER KRAMAR PÅ ALLA MUGGLISAR MED MIN KRAMPISTOL* ♥ 20 okt, 2011 19:58 |
|
Amandan
Elev |
alltså, matte. Vill verkligen plugga, men orkar inte hämta matteboken.
Hur segt är inte det?.. ah, jag måste få lite energi. Min tumblr!
20 okt, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
OMG! Pratar just nu med killen som jag gillar på fb, jag vet att han har flickvän och känner då att jag inte kan säga något till honom om att jag gillar honom.. men samtidigt vill jag..
Hur ska jag göra?? 20 okt, 2011 20:02 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: IDAG ÄR DET KRAMDAGEN! *HAPPYFACE X100* *SKJUTER KRAMAR PÅ ALLA MUGGLISAR MED MIN KRAMPISTOL* ♥ AJAJ! JAG BLEV TRÄFFAD!♥ Jaha. 20 okt, 2011 21:07 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför börjar poängen i Snape ibland om från 0??? hänt mej flera gånger det är jätte jobbigt för det brukar va när jag är på 800 och uppåt jag vet inte vad jag ska göra så jag skrev det här där det är stor sannolikhet att få svar det är en ganska vanlig bugg!! det händer för mig lite då och då ![]() ![]()
20 okt, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Ok tackSkrivet av Borttagen: varför börjar poängen i Snape ibland om från 0??? hänt mej flera gånger det är jätte jobbigt för det brukar va när jag är på 800 och uppåt jag vet inte vad jag ska göra så jag skrev det här där det är stor sannolikhet att få svar det är en ganska vanlig bugg!! det händer för mig lite då och då 20 okt, 2011 21:10 |
|
ginny_ginny
Elev |
AJ! Vi tog spruta idag i skolan och det kändes som att det var sömnmedel i(fast det var det inte...)
20 okt, 2011 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen