Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 21:32 |
|
-Patronus-
Elev |
9 mar, 2012 21:41 |
|
ronnyponny
Elev |
9 mar, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 21:56 |
|
Vipratten
Elev |
I Hiroshima dog mellan 60 000 och 70 000 människor omedelbart, i Nagasaki omkring 40 000. Antalet svårt skadade var ännu högre och många av dem dog av sina skador. Ytterligare ett mycket stort antal människor drabbades av strålningsskador på längre sikt.
Åh, skola... Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
9 mar, 2012 22:14 |
|
Hannai
Elev |
11 mar, 2012 09:50 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen