F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Åh, hade jättegärna åkt med dig men ska till Stockholm typ en vecka innan Multicon för att bo hos DeathDownAlex och gå på Riddikulus... Ska du på Wrock&Love förresten? Då kanske vi skulle kunna åka tillsammans. ^^ Som det ser ut nu, så nej. Har tre Stockholmsresor inbokade i maj. Min plånbok hatar mig redan
10 apr, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Åh, hade jättegärna åkt med dig men ska till Stockholm typ en vecka innan Multicon för att bo hos DeathDownAlex och gå på Riddikulus... Ska du på Wrock&Love förresten? Då kanske vi skulle kunna åka tillsammans. ^^ Som det ser ut nu, så nej. Har tre Stockholmsresor inbokade i maj. Min plånbok hatar mig redan Åh, okej. Vad tråkigt... Jaja, vi ses på Multicon i alla fall! 10 apr, 2013 17:57 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Jag åker gärna med dig! Har ingen att åka med! :3 13 apr, 2013 21:38 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Jag åker gärna med dig! Har ingen att åka med! :3 Åh. Gärna! Tänkte boka tåg upp typ imorgon. Orkar inte ikväll, men vi kanske kan höras imorgon? Tågen är så sjukt billiga nu
13 apr, 2013 21:49 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Stranger: Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Jag åker gärna med dig! Har ingen att åka med! :3 Åh. Gärna! Tänkte boka tåg upp typ imorgon. Orkar inte ikväll, men vi kanske kan höras imorgon? Tågen är så sjukt billiga nu Låter skitbra! Trodde de inte släppt tågresor än men det blir sjuktbra med billiga tåg. :3 13 apr, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stranger: Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Jag åker gärna med dig! Har ingen att åka med! :3 Protip! Kolla SJ's lågprisekalender. Jag kan få tur och retur från Malmö till Stockholm att sammanlagt kosta 300 spänn för mig haha. http://www.sj.se/travel/booklowprice.form?l=sv&lkaid=171224:108:170171 13 apr, 2013 22:24 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Stranger: Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Jag åker gärna med dig! Har ingen att åka med! :3 Protip! Kolla SJ's lågprisekalender. Jag kan få tur och retur från Malmö till Stockholm att sammanlagt kosta 300 spänn för mig haha. http://www.sj.se/travel/booklowprice.form?l=sv&lkaid=171224:108:170171 Fan vad bra tack! ^^ 13 apr, 2013 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen