Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
16 maj, 2014 01:27 |
|
Nerina
Elev |
Det har jag!
Jag har aldrig åkt vattenskidor 16 maj, 2014 03:56 |
|
MissBellatrix
Elev |
Nej men jag vill!
Jag har aldrig kunnat äta citroner (utan att börja snyfta och se ut som ett russin i ansiktet). Hey there. You come here often? 16 maj, 2014 11:20 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
(Min dotter Luna, däremot, fullkomligt ÄLSKAR citron. Gör inte ens en pyttegrimas.) Jag har aldrig hoppat fallskärm. 16 maj, 2014 11:59 |
|
Hedwig96
Elev |
inte jag heller
Jag har aldrig krockat med mopeden 16 maj, 2014 14:27 |
|
Tilly
Elev |
16 maj, 2014 14:30 |
|
jännii
Elev |
Nej.
Jag har aldrig kört i diket med något annat än en skoter. ( lol mobba inte. ) after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 16 maj, 2014 15:12 |
|
Borttagen
|
Inte med någonting alls, faktiskt
Jag har aldrig varit längre ner i Sverige än Stockholm o.o 16 maj, 2014 16:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Joo.. Har varit till Järna åtminstone och Gotland om det räknas
Jag har aldrig blivit stoppad av polisen 16 maj, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig ägt en moped. 16 maj, 2014 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen