Stranger
Elev
|
Skrivet av hyperion: Spoiler: Tryck här för att visa!Älskade Sams bitchface när Blaine stod och gnällde i början haha. Eller har jag önsketankar nu? Men tyckte verkligen han såg ut som "just shut up".
Jo exakt. Tror alla är rätt trötta på Blaine vid detta laget.
9 nov, 2012 19:59
|
EmahS
Elev
|
9 nov, 2012 20:07
|
Jossan
Elev
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Jossan: Spoiler:Tryck här för att visa!GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT FINN KANSKE BLIR LÄRARE ÖVER NEW DIRECTION!!! Hur jävla underbart är inte det, han passar så otroligt bra in där och älskar sina vänner (nu sina "elever" GAAAAH LOVELY
Jag hatar det >.<
Nej skojar du?! Varför det?

Spana gäna in min fanfiction:
9 nov, 2012 20:09
|
EmahS
Elev
|
Skrivet av Jossan: Skrivet av EmahS: Skrivet av Jossan: Spoiler:Tryck här för att visa!GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT FINN KANSKE BLIR LÄRARE ÖVER NEW DIRECTION!!! Hur jävla underbart är inte det, han passar så otroligt bra in där och älskar sina vänner (nu sina "elever" GAAAAH LOVELY
Jag hatar det >.<
Nej skojar du?! Varför det?
Enkelt svar, jag hatar Finn. Så...
9 nov, 2012 20:19
|
Ginny00
Elev
|
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså.
var det bara jag som tyckte att
Spoiler: Tryck här för att visa!Blow me (one last kiss) SÖG?! Så sjukt jävla dålig >.<
Tyckte också det... och uppträdandet på scenen var så pinsamt att kolla på hahah
Spoiler:Tryck här för att visa!De sjöng falskt, hoppade runt som galningar och usch.. nä jag gillade det inte alls Liked the start, though.
9 nov, 2012 20:26
|
Jossan
Elev
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Jossan: Skrivet av EmahS: Skrivet av Jossan: Spoiler:Tryck här för att visa!GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT FINN KANSKE BLIR LÄRARE ÖVER NEW DIRECTION!!! Hur jävla underbart är inte det, han passar så otroligt bra in där och älskar sina vänner (nu sina "elever" GAAAAH LOVELY
Jag hatar det >.<
Nej skojar du?! Varför det?
Enkelt svar, jag hatar Finn. Så...
Gaaah! Nej, Finn är så underbar. Visst han gör fel och håller på men i slutändan försöker han bara hitta sig själv och få bort sin osäkerhet. Älskar Finn!

Spana gäna in min fanfiction:
9 nov, 2012 20:33
|
APELSiiN
Elev
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså.
var det bara jag som tyckte att
Spoiler: Tryck här för att visa!Blow me (one last kiss) SÖG?! Så sjukt jävla dålig >.<
Tyckte också det... och uppträdandet på scenen var så pinsamt att kolla på hahah
Spoiler:Tryck här för att visa!De sjöng falskt, hoppade runt som galningar och usch.. nä jag gillade det inte alls Liked the start, though.
Falskt vet jag inte, men i refrängen och sånt så blev det väldigt skrikigt.

9 nov, 2012 20:49
|
ailiiin
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
10 nov, 2012 16:25
|
GinnyOlivia
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!jag gillar Blaine. han är dum och hopplös och otrevlig ibland men han är ändå liksom fin på insidan? och jag vill blir deppig av att han är deppig. MEN. vaaaarför får han all uppmärksamhet efter the break-up? av klaine då menar jag. det var ju Blaines fel? vadå "he doesn't return my calls" liksom nej, du svek honom och allt är ditt fel liksom wtf blaine? och kurt då, som inte får någon uppmärksamhet alls???? my baby helt ensam i New York (okej Rachel är där men hon är säkert upptagen med att gråta över Finn och hångla med Brody och så) och det var TOTALFEL att Blaine fick "Hopelessly Devoted to You" jag menar han sjöng den jättefint och så och jag grät osv men ändå it would have made so much more sense for Kurt to sing that. "since you pushed my love aside" mhmm okej Blaine VEM VAR DET SOM PUSHED THE LOVE ASIDE EGENTLIGEN??!

10 nov, 2012 17:13
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Asså, jag är sååå trött på att alla typ på twitter bara "varför är det synd om Blaine, det var han som var otrogen" osv..
Liksom typ alla har varit otrogna och jag kommer inte ihåg någon som ångrat sig så mycket som Blaine.. Jag borde inte bry mig, men ändå.. det är bara så irriterande när det enda folk gör är att klaga på serien och RIB, och enskilt Ryan.. Varför ens kolla om det är så dåligt? Och jag såg någon på Ryans förra Q&A att det var någon som bara "I like your show, but I don't like you."
Varför? Onödiga människor
Inte riktat till någon, bara allmänt.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tycker mest alla är "ÅH DET ÄR SÅ SYND OM BLAINE HAN KÄNDE SIG JU ENSAM" ja, han kanske kände sig ensam, men Kurt var också ensam. Och det värsta är inte att han var otrogen, utan att han försökte skylla ifrån sig på Kurt. "But I was lonely and you weren't there" men då går man inte och ligger med en annan snubbe.
Då ringer man och skriker lite och säger "att nu får du fan ge lite tillbaka i det här förhållandet" eller något. Även fast jag känner att det enda Kurt gjorde var att ge och ge och Blaine bara tog och tog, förutom då på slutet då Kurt faktiskt försökte göra ett liv för sig själv där i New York. Och det anser i alla fall jag är okej att han gjorde, han trodde Blaine var en stabil del av hans liv, så han fokuserade på annat för en stund. Och Blaine bara högg honom i ryggen, usch.
Och många karaktärer i serien har betett sig som skit, det säger jag ingenting om, och alla gör misstag men Blaine tar ändå priset.
Och vad jag vet har han fortfarande inte bett om ursäkt för the attempted rape (som många Klainers verkar tycka är helt okej FÖR HAN VAR JU FULL, stfu).
Och nu började jag babbla om annat, förlåt.

10 nov, 2012 18:51
|
Du får inte svara på den här tråden.