Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Har bara varit i Skåne!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2013 17:29 |
|
MissBellatrix
Elev |
Småland, har släkt där
Hey there. You come here often? 13 jan, 2013 18:35 |
|
LunaLove<3
Elev |
13 jan, 2013 20:55 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag gillar egentligen inte någon av dialekterna, men jag stör mig på skånskan mer och dessutom har jag en mysigare bild av Småland. Fast jag vet inte varför, egentligen ...
Resultat i frågan "Skåne eller Småland?": 13-9 till Skåne! Obs! Ny fråga i första inlägget! 14 jan, 2013 08:20 |
|
Borttagen
|
Sovmorgon är det bästa som finns ♥
14 jan, 2013 08:24 |
|
MizzNina
Elev |
Sluta tidigt.
Jag gillar inte att sova länge på morgonen så sovmornar är bara jobbiga Imo.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jan, 2013 08:24 |
|
EmahS
Elev |
14 jan, 2013 08:36 |
|
LunaLove<3
Elev |
14 jan, 2013 09:16 |
|
Borttagen
|
Sluta tidigt! Jag brukar ändå inte sova så länge och det är svårt att få något gjort tiden innan man ska iväg ändå, kan inte riktigt njuta av den tiden. Det är bättre att få det överstökat så tidigt som det går.
14 jan, 2013 10:55 |
|
Ginny00
Elev |
Jag slutar helst tidigt!
14 jan, 2013 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen