UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: *host* menade Nordberg *host* Skrivet av Borttagen: Ursäkta, men vem i helskotta är Daniel Nordblad? Daniel Nordblad är dålig 23 aug, 2014 08:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) AMEN SISTAH! Först blir man blöt och sen kall. !! ♥ PRECIS D: Det är så sjukt jobbigt D: 23 aug, 2014 10:52 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) AMEN SISTAH! Först blir man blöt och sen kall. !! ♥ PRECIS D: Det är så sjukt jobbigt D: Synd bara att man måste ibland, om man vill kunna vistas ute bland folk. It's gonna be fun on a bun - in space!
23 aug, 2014 10:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) AMEN SISTAH! Först blir man blöt och sen kall. !! ♥ PRECIS D: Det är så sjukt jobbigt D: Synd bara att man måste ibland, om man vill kunna vistas ute bland folk. Precis...sjutk synd D: Tycker de borde uppfinna något som gör att man slipper duscha men blir ren ändå! 23 aug, 2014 11:00 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) AMEN SISTAH! Först blir man blöt och sen kall. !! ♥ PRECIS D: Det är så sjukt jobbigt D: Synd bara att man måste ibland, om man vill kunna vistas ute bland folk. Precis...sjutk synd D: Tycker de borde uppfinna något som gör att man slipper duscha men blir ren ändå! Jaaa! Typ en torrdusch eller något! Hur det ska fungera överlämnar jag till proffsen. It's gonna be fun on a bun - in space!
23 aug, 2014 11:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) AMEN SISTAH! Först blir man blöt och sen kall. !! ♥ PRECIS D: Det är så sjukt jobbigt D: Synd bara att man måste ibland, om man vill kunna vistas ute bland folk. Precis...sjutk synd D: Tycker de borde uppfinna något som gör att man slipper duscha men blir ren ändå! Jaaa! Typ en torrdusch eller något! Hur det ska fungera överlämnar jag till proffsen. PRECIS 23 aug, 2014 11:05 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Jag gillar inte Orange Is The New Black, ser inte det speciella i den serien för att vara ärlig. Alex Vause. That's why everyone like it. ((förlåt, var bara tvungen att säga det))
23 aug, 2014 17:24 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av HuffiePuffie: Jag gillar inte Orange Is The New Black, ser inte det speciella i den serien för att vara ärlig. Alex Vause. That's why everyone like it. ((förlåt, var bara tvungen att säga det)) Åh, juste. Hon. 23 aug, 2014 19:06 |
|
Fairy Tale
Elev |
27 aug, 2014 21:37 |
|
Vargtorn12461
Elev |
27 aug, 2014 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen