The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: ^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D Vad bra då. PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD ... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D HAHAHAH AWESOME BE HENNE LÄRA DIG JAG SKA. KOMMER SKUTTA IN PÅ FESTEN LITE SENT (skolavslutning -___-), DOCK JÄTTEFAB, OCH BE HENNE LÄRA MIG RYSKA ![]() 10 jun, 2012 00:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: ^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D Vad bra då. PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD ... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D HAHAHAH AWESOME BE HENNE LÄRA DIG JAG SKA. KOMMER SKUTTA IN PÅ FESTEN LITE SENT (skolavslutning -___-), DOCK JÄTTEFAB, OCH BE HENNE LÄRA MIG RYSKA JAG KAN ETT ORD собака(sobaka) betyder hund......... LÄGG DET PÅ MINNET speech! 10 jun, 2012 00:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: ^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D Vad bra då. PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD ... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D HAHAHAH AWESOME BE HENNE LÄRA DIG JAG SKA. KOMMER SKUTTA IN PÅ FESTEN LITE SENT (skolavslutning -___-), DOCK JÄTTEFAB, OCH BE HENNE LÄRA MIG RYSKA JAG KAN ETT ORD собака(sobaka) betyder hund......... LÄGG DET PÅ MINNET JAG KAN... DA (ja) . OCH EH, PRIVJET (hej) . 10 jun, 2012 00:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 jun, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2012 00:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 jun, 2012 00:19 |
|
Borttagen
|
^ GOD NATT ALVA! ♥ *hug hug*
10 jun, 2012 00:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ GOD NATT ALVA! ♥ *hug hug* GODNATT MY DRÖM FINA DRÖMMAR OM RYSKA OPERAPERSONER MED KONSTIGA NAMN♥ speech! 10 jun, 2012 00:27 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2012 00:53 |
LucyMalfoy
Elev |
Hej alla nattugglor! Vad gör ni?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jun, 2012 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen