Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3417 3418 3419 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD

Hahhahahahah
Omg jag dör lite
XDDDD

Detta är apbra. *lyssnar om och om igen*

jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD


SSSHHH DET ÄR BRA

nu ska jag flytta till ryssland
och bli en operasångerska
och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki.

... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥

(uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O)
men visst

Haha. x'D
Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre.

9 jun, 2012 23:53

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD

Hahhahahahah
Omg jag dör lite
XDDDD

Detta är apbra. *lyssnar om och om igen*

jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD


SSSHHH DET ÄR BRA

nu ska jag flytta till ryssland
och bli en operasångerska
och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki.

... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥

(uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O)
men visst

Haha. x'D
Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre.

MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD

speech!

9 jun, 2012 23:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD

Hahhahahahah
Omg jag dör lite
XDDDD

Detta är apbra. *lyssnar om och om igen*

jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD


SSSHHH DET ÄR BRA

nu ska jag flytta till ryssland
och bli en operasångerska
och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki.

... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥

(uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O)
men visst

Haha. x'D
Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre.

MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD

NEJ DU KAN HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI HÄR MED! :C KAN MIN POLARE HETA ENHÖRNING I EFTERNAMN KAN DU HETA BABOUSHI-DOUSHKI

9 jun, 2012 23:56

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD

Hahhahahahah
Omg jag dör lite
XDDDD

Detta är apbra. *lyssnar om och om igen*

jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD


SSSHHH DET ÄR BRA

nu ska jag flytta till ryssland
och bli en operasångerska
och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki.

... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥

(uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O)
men visst

Haha. x'D
Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre.

MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD

NEJ DU KAN HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI HÄR MED! :C KAN MIN POLARE HETA ENHÖRNING I EFTERNAMN KAN DU HETA BABOUSHI-DOUSHKI

ENHÖRNING XDDDDDD
OKEJ. UPPFATTAT.

speech!

9 jun, 2012 23:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD

Hahhahahahah
Omg jag dör lite
XDDDD

Detta är apbra. *lyssnar om och om igen*

jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD


SSSHHH DET ÄR BRA

nu ska jag flytta till ryssland
och bli en operasångerska
och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki.

... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥

(uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O)
men visst

Haha. x'D
Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre.

MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD

NEJ DU KAN HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI HÄR MED! :C KAN MIN POLARE HETA ENHÖRNING I EFTERNAMN KAN DU HETA BABOUSHI-DOUSHKI

ENHÖRNING XDDDDDD
OKEJ. UPPFATTAT.

Bra.
OCH NU
SING-ALONG
RYYYSSSSKAKAAAA VOOOODDDKKKKAAA PRIIIIVVJJJEJEEET BABUUUSSSSSSHHHHHKKKAAA PAAARRRTYYY FOOOOR EEEEVVVEEERYYBODDYYYY DAAANNNNCCCEEEE *sjunger allt ryskt jag kan*

9 jun, 2012 23:59

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


^ lyrics:
PAAJTI FOOJ EVJIBADI DÄNS
KOMOON ÄND DÄNS
KOMOON ÄND DÄNS
KOMOON ÄND
PAAJTI FOJ EVJIBADI DÄNS
KOMOON ÄND DÄNS
KOMOON ÄND DÄNS
KOMOOM AND
BOOM BOOM

speech!

10 jun, 2012 00:01

Borttagen

Avatar


^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D

10 jun, 2012 00:02

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D

INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D

speech!

10 jun, 2012 00:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D

INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D

Vad bra då.
PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD

... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O
EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D

10 jun, 2012 00:08

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D

INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D

Vad bra då.
PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD

... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O
EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D

HAHAHAH AWESOME
BE HENNE LÄRA DIG

speech!

10 jun, 2012 00:09

1 2 3 ... 3417 3418 3419 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.