The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ (uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O) men visst Haha. x'D Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre. 9 jun, 2012 23:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ (uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O) men visst Haha. x'D Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre. MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD speech! 9 jun, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ (uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O) men visst Haha. x'D Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre. MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD NEJ DU KAN HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI HÄR MED! :C KAN MIN POLARE HETA ENHÖRNING I EFTERNAMN KAN DU HETA BABOUSHI-DOUSHKI 9 jun, 2012 23:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ (uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O) men visst Haha. x'D Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre. MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD NEJ DU KAN HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI HÄR MED! :C KAN MIN POLARE HETA ENHÖRNING I EFTERNAMN KAN DU HETA BABOUSHI-DOUSHKI ENHÖRNING XDDDDDD OKEJ. UPPFATTAT. speech! 9 jun, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ (uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O) men visst Haha. x'D Eller så gör du allt det där... Men du flyttar till Malmö. Mycket bättre. MEN I SVERIGE KAN MAN INTE HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI D: DÄR MÅSTE MAN HETA LISA PETTERSSON ELLER NÅGOT SÅNT XDD NEJ DU KAN HETA ALVOUSHKI BABOUSHI-DOUSHKI HÄR MED! :C KAN MIN POLARE HETA ENHÖRNING I EFTERNAMN KAN DU HETA BABOUSHI-DOUSHKI ENHÖRNING XDDDDDD OKEJ. UPPFATTAT. Bra. OCH NU SING-ALONG RYYYSSSSKAKAAAA VOOOODDDKKKKAAA PRIIIIVVJJJEJEEET BABUUUSSSSSSHHHHHKKKAAA PAAARRRTYYY FOOOOR EEEEVVVEEERYYBODDYYYY DAAANNNNCCCEEEE *sjunger allt ryskt jag kan* 9 jun, 2012 23:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ lyrics:
PAAJTI FOOJ EVJIBADI DÄNS KOMOON ÄND DÄNS KOMOON ÄND DÄNS KOMOON ÄND PAAJTI FOJ EVJIBADI DÄNS KOMOON ÄND DÄNS KOMOON ÄND DÄNS KOMOOM AND BOOM BOOM speech! 10 jun, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D
10 jun, 2012 00:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D speech! 10 jun, 2012 00:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: ^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D Vad bra då. PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD ... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D 10 jun, 2012 00:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: ^ TACK FÖR LYRICSEN! 8D INGA PROBLEM, INGA PROBLEM AT ALL 8D Vad bra då. PHAHA, åh. Jag dör. Det är så fint, och underhållande. XD ... Fick nyss reda på att min mammas kusin har läst Ryska. O___O EHEHEHE OCH JAG KOMMER TRÄFFA HENNE PÅ TISDAG 8D HAHAHAH AWESOME BE HENNE LÄRA DIG speech! 10 jun, 2012 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen