The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Godnatt folk.
Min pyjamas luktar gott Tråkigt att jag missar dig hela tiden här :c 9 jun, 2012 23:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godnatt folk. Min pyjamas luktar gott Tråkigt att jag missar dig hela tiden här :c Jaa D: det är mycket sorgligt D: speech! 9 jun, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD
9 jun, 2012 23:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD speech! 9 jun, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. 9 jun, 2012 23:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD speech! 9 jun, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA 9 jun, 2012 23:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. speech! 9 jun, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ 9 jun, 2012 23:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på rysk opera atm, det är ganska kul. XD Hahhahahahah Omg jag dör lite XDDDD Detta är apbra. jag googlade på RUSSIAN OPERA och kollade på videos, och det var *ehm* intressant xDDD SSSHHH DET ÄR BRA nu ska jag flytta till ryssland och bli en operasångerska och ändra namn till Alvoushi Boboushi-Doushki. ... Gör du det kommer jag älska dig för evigt. ♥ (uh det där gav mig en twilight-känsla. O.O) men visst speech! 9 jun, 2012 23:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen