The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Louise
Katten påminner om "vår" katt här ute, Sunne! o.o Nu kom Heidi och Lucas tillbaka från promenaden och så kan jag inte ens lyssna på musik längre... 9 jun, 2012 20:56 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Haha naaw, den ser ut som min katt också, fast annan färg c:
No, taskigt :c 9 jun, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Louise
Awh ^^ Fast nu har jag musik på igen för att de gick ut från rummet när jag stängde av musiken. Logik... Men nu har jag fått en "fin" tanke i skallen. Den ska jag tänka på ett tag nu. 9 jun, 2012 21:22 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Oh men det är bra c:
Vadå, eller ja du kanske int vill berätta...? 9 jun, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Louise
Yes, it is very good *säger det som Apu i The Simpsons skulle säga* Det där med att någon höll om mig. Det har redan gått fem, sex månader sen sist någon höll om mig när jag skulle sova. Och jag mår ju bättre om jag vet att någon finns bredvid. Jag tror jag borde vara glad. 9 jun, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
9 jun, 2012 22:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
WOOP WOOP, HAI PPL (mugglis=segt=alvasvararsegt)
speech! 9 jun, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag ska gå och sova. Med mina fina tankar.
9 jun, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
nån köpte en anons till mej!
9 jun, 2012 23:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Alice Godnatt...
speech! 9 jun, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen