The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Alice- Jag är så glad för dig Alice!! ♥ Vilken herre om jag får fråga? C: *KRAMAR* Oh, klart du får veta vilken herre ^^ Och jag kan säga att jag inte ens har nämnt att jag vill ha någon kram, för att jag var helt övertygad om att de kommer vara känslolösa! XD Spoiler: Tryck här för att visa! 9 jun, 2012 18:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Awesome!! 8D
Fattar om du är glad, verkligen! ♥ 9 jun, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Louise
Ohja ^-^ Jag förväntade mig verkligen inte det där. xD Men ja. Nu är jag btw förvirrad, är det du som är John Lemon på skype? XD 9 jun, 2012 18:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Nej kan förstå det, men härligt ändå? c:
Hahah ja, förlåt mig XD Glömde bort att jag hette så XD 9 jun, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Louise
Jadå xD Om inte det att Togald var så avundsjuk att han också sov i samma säng som oss. Men han fick sova på Andreas sida -.^ Haha xD men jag listade ut det värsta Sherlock här ju 9 jun, 2012 19:00 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Hahahha, Det är bra, ge honom till nån annan
Hahahah, ja Sherlock Alice Kan ju int ha med att göra att jag nämnde Chris ett x antal gånger, ahhaha xD 9 jun, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
^ haha xD ge bort honom bara ;D
jag nöjer mig med en ja xD Nej, absolut inte det är ju mina awesome detective-skillz 9 jun, 2012 19:11 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Hahaha jo men precis XD
Hahah ja, du borde starta firma XD 9 jun, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
^ självklart
fast ge bort... varför inte sälja och tjäna pengar på det? XD I KNOW 8D Så nu ehm okej. Jag ska försöka att inte bry mig. Mamma skickade mig till affären för att köpa cigg, och jag skulle hämta Heidi. Såklart sitter det en hel bunt idioter där utanför, bl a personen som har förstört för mig så mycket i början av året. Och så skrattar hon åt mig. I'll fucking kill her one day. Men det är svårt att inte bry sig... Får tänka på bra saker, eller nåt. 9 jun, 2012 20:28 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Oh smart där, haha xD
No, dumma folk! D: Varför ska alltid någon förstöra när man mår bra? :c Tänk på Tom: ![]() ![]() ![]() Och denna katten, för den ser kul ut xD ![]() ![]() 9 jun, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen