The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Vilken är den bästa harry potter filmen tycker ni? SJälv älskar jag alla så sjukt mycket och kan inte bestämma vilken jag ska se! Trean och femman. Av någon anledning gillar jag femman. Men prisoner of azkaban är definitivt min favorit. Bara för att den är så himla bra på alla sätt. Ja, Trean är jättebra!♥ 9 jun, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Vilken är den bästa harry potter filmen tycker ni? SJälv älskar jag alla så sjukt mycket och kan inte bestämma vilken jag ska se! Trean och femman. Av någon anledning gillar jag femman. Men prisoner of azkaban är definitivt min favorit. Bara för att den är så himla bra på alla sätt. Håller med dig! De filmerna är nog de bästa. 9 jun, 2012 16:55 |
|
Minidjuret
Elev |
Good day, good day!! 8D
Mhm, woop woop! 8D 9 jun, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
HAAAI! *hoppar på dig* Jag har saknat dig! Men jag kan säga att igår/idag var... konstigt underbart på något sätt ^^' KossanBerta Still wanna hear my story? ^^ 9 jun, 2012 17:46 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
9 jun, 2012 17:49 |
|
Minidjuret
Elev |
9 jun, 2012 17:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: DeathDownAlex: jag ser på era videos på youtube och blir GLAD. Har speaker nu haha åh vad härligt! Är du intresserad av del 2 och tre an boat adventures? 9 jun, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Louise
Det var så där "men hallå... mugglis och folket!" och så var man mitt ute i ingenstans, typ. Det första huset därifrån låg tre kilometer bort... xD Men nu är jag hemma iaf Well. Bra saker är: 1. Jag vann i poker. (Nybörjartur?) 2. Jag behövde inte alls ha min nalle med mig, den sov i väskan. Det är ju så att jag inte somnar om jag inte kramar om någonting/någon. Men det visade sig att en viss herre var väldigt... snäll Det var ganska epic, tyckte jag. 3. Tog en 6km promenad halv fyra på morgonen med Andreas och vi pratade om allt och ingenting, och det kändes uppfriskande. The bad things: Ja... förutom att jag har saknat er så var det ingenting ^^ 9 jun, 2012 18:05 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Magiska mugglaren: DeathDownAlex: jag ser på era videos på youtube och blir GLAD. Har speaker nu haha åh vad härligt! Är du intresserad av del 2 och tre an boat adventures? väldigt och mitt speaker konto:är här
9 jun, 2012 18:13 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- Jag är så glad för dig Alice!! ♥
Vilken herre om jag får fråga? C: *KRAMAR* 9 jun, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen