Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3413 3414 3415 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:
Vilken är den bästa harry potter filmen tycker ni? SJälv älskar jag alla så sjukt mycket och kan inte bestämma vilken jag ska se!

Trean och femman. Av någon anledning gillar jag femman.
Men prisoner of azkaban är definitivt min favorit. Bara för att den är så himla bra på alla sätt.

Ja, Trean är jättebra!♥

9 jun, 2012 15:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:
Vilken är den bästa harry potter filmen tycker ni? SJälv älskar jag alla så sjukt mycket och kan inte bestämma vilken jag ska se!

Trean och femman. Av någon anledning gillar jag femman.
Men prisoner of azkaban är definitivt min favorit. Bara för att den är så himla bra på alla sätt.


Håller med dig! De filmerna är nog de bästa.

9 jun, 2012 16:55

Minidjuret
Elev

Avatar


Good day, good day!! 8D
Mhm, woop woop! 8D

9 jun, 2012 17:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Good day, good day!! 8D
Mhm, woop woop! 8D


HAAAI! *hoppar på dig*

Jag har saknat dig! Men jag kan säga att igår/idag var... konstigt underbart på något sätt ^^'

KossanBerta
Still wanna hear my story? ^^

9 jun, 2012 17:46

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


DeathDownAlex: jag ser på era videos på youtube och blir GLAD. Har speaker nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

9 jun, 2012 17:49

Minidjuret
Elev

Avatar


InspiredPsycho- Du anar int hur mycket jag har saknat dig med!!
Oh nice 8D
Tell me more?

9 jun, 2012 17:55

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Magiska mugglaren:
DeathDownAlex: jag ser på era videos på youtube och blir GLAD. Har speaker nu

haha åh vad härligt!
Är du intresserad av del 2 och tre an boat adventures?

9 jun, 2012 18:01

Borttagen

Avatar


Louise
Det var så där "men hallå... mugglis och folket!" och så var man mitt ute i ingenstans, typ. Det första huset därifrån låg tre kilometer bort... xD

Men nu är jag hemma iaf

Well. Bra saker är:
1. Jag vann i poker. (Nybörjartur?)
2. Jag behövde inte alls ha min nalle med mig, den sov i väskan. Det är ju så att jag inte somnar om jag inte kramar om någonting/någon. Men det visade sig att en viss herre var väldigt... snäll
Det var ganska epic, tyckte jag.
3. Tog en 6km promenad halv fyra på morgonen med Andreas och vi pratade om allt och ingenting, och det kändes uppfriskande.

The bad things:
Ja... förutom att jag har saknat er så var det ingenting ^^

9 jun, 2012 18:05

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Magiska mugglaren:
DeathDownAlex: jag ser på era videos på youtube och blir GLAD. Har speaker nu

haha åh vad härligt!
Är du intresserad av del 2 och tre an boat adventures?


väldigt

och mitt speaker konto:är här

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

9 jun, 2012 18:13

Minidjuret
Elev

Avatar


Alice- Jag är så glad för dig Alice!! ♥
Vilken herre om jag får fråga? C:
*KRAMAR*

9 jun, 2012 18:22

1 2 3 ... 3413 3414 3415 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.