The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Mugglis är så himla segt. Alva pausar nog tills det har börjat skärpa sig. Men kommer förlora min plats på duelltopplistan :C menmen whatevs.
speech! 9 jun, 2012 12:52 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jun, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Hej, minns någon mig? Jag är ledsen att jag inte har varit här. Men det har hänt rätt mycket saker
9 jun, 2012 13:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av AlvaRawenclaw: Mugglis är så himla segt. Åh, det är Inte min dator som är problemet. Nej... alla har typ så nu... Skrivet av Borttagen: Hej, minns någon mig? Jag är ledsen att jag inte har varit här. Men det har hänt rätt mycket saker Jag minns dig. :> speech! 9 jun, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Jag mår så sjukt dåligt av att det är sista veckan med min klass innan sommarlovet, efter sommaren får jag inte se mina två bästa vänners ansikten varje dag. Jag kommer sakna dom så sjukt mycket♥
Albin och Lukas, ni är mina bästa vänner. Men jag ser oss mer som syskon♥ 9 jun, 2012 13:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 jun, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
^Hahah, inte jag. Vad är deT?
9 jun, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR HELT SLUT!
Och ska på festival snart haha xD 9 jun, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Vilken är den bästa harry potter filmen tycker ni? SJälv älskar jag alla så sjukt mycket och kan inte bestämma vilken jag ska se!
9 jun, 2012 15:46 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken är den bästa harry potter filmen tycker ni? SJälv älskar jag alla så sjukt mycket och kan inte bestämma vilken jag ska se! Trean och femman. Av någon anledning gillar jag femman. Men prisoner of azkaban är definitivt min favorit. Bara för att den är så himla bra på alla sätt. 9 jun, 2012 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen