The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
9 jun, 2012 09:42 |
|
Borttagen
|
Godmorgon
Jag förklarar mig själv lite badass här just nu. Vi skulle köra klädpoker igår, och det gjorde vi. Jag kan inte ens spela det. Vi hade tre "proffs" bland oss, så alla förväntade sig att jag förlorar. Guess what? Jag vann. Det innebar alltså att det sprang runt fem nakna killar xD (Vi blev sex personer till slut, inte fem) Och så "sov" jag. Man kan inte riktigt säga att man sov ordentligt. Men det tar jag senare, om någon ens bryr sig -.^ 9 jun, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Alice
Haha, skillat. 8D Men du, vi bryr oss alltid. Berätta på. C: *hämtar popcorn* 9 jun, 2012 10:23 |
|
Nicole <3
Elev |
9 jun, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Nicole
Grattis! Kossan Berättar senare 8D när jag kommer hem! 9 jun, 2012 10:35 |
|
Nicole <3
Elev |
9 jun, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
Alice
Okej. 8D *sätter mig i ett väntrum* 9 jun, 2012 10:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Fredagsäventyren var extra bra igår.
I vanliga fall har vi ju lektioner men inte igår. Vi hade lite för mycket tid att slösa. Så vi satt på lunchen och var varma men kaffesugna. Like what do you do? Så vi drog till Kista, lite snabbt med tunnelbanan. ![]() Jag och Fredrik gick omkring och letade efter ett Espresso house. Vi gick lite vilse och bestämde oss för att bara gå till baka till de andra som skulle lämna tillbaka ett spel. Då hittade vi något ställe som hade kaffe ändå. Fredrik som var helt galet sugen på iskaffe köpte det. När vi andra smakade blev vi saliga. Seriously. O.O ![]() Så efter det skulle vi tillbaka. Och så slängde Viktor iväg Gustavs cola flaska över perrongen. Någon finkläd tjej fick panik. Det var bara roligt för att hon var en sån bitch. ^^ ![]() Så uhmm ja, sen Var vi tvungna att se på lärarnas fotbollsmatch mot niorna. Så vi åt godis och gjorde allt annat än det. ^^ My life is so uneventfull. Och jag är så jävla lättroad. Ja, jag använde gifs från Love cats videon. ![]() 9 jun, 2012 11:38 |
|
Nicole <3
Elev |
9 jun, 2012 12:04 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Hejsan
Skulle bara meddela att alla på the dark side är välkomna på the flum sides 900-sidorsparty nu 9 jun, 2012 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen