The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODNATT
ALVA SKA SOVA BAJJ speech! 9 jun, 2012 00:45 |
|
Borttagen
|
BAYE BAYE 9 jun, 2012 00:45 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Nina Oh herregud måste vi ens prata om det? Jag blir så jävla frustrerad. Uhmm... En gång så slog jag till och med en tjej för att hon skrev så i vårat arbete om naturalisism. Alltså inte någon liten fånig bitch slap. Jag drämde till henne rejält snet ovanför tinningen. *blush* Jag ska tillägga att jag inte är så lättretlig egentligen. men hon drev mig till vansinne med sitt Det är ju bara att kopiera från wikipedia" Gahhh! Haha det behöver du inte. Det har jag redan gjort helt själv. Jag tänkte att det inte var nödvändigt. Haha nej då hade jag ju använt den. Vad tror du om mig? ^^ Jag försöker febrilt komma up i level så att jag kan slå dig. My new goal you know. Nej, vi kan sluta prata om det. Ibland måste jag bara få ut min irritation, då ingen annan i hela FB-världen verkar bry sig om den extrema misshandel på det svenska språket som pågår mitt framför våra ögon. HAHAHA! Hard-core Alex, Du är som en superhjälte. You save the word from dumb people. Jag ska sy en mantel åt dig. ^_^ *fniss* Du kan ju försöka. Jag har ett perfekt system som gör att jag sällan förlorar. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jun, 2012 05:48 |
|
Borttagen
|
Goood morning, goood morning! 8D
9 jun, 2012 08:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Goood morning, goood morning! 8D Good morning på dig själv! 9 jun, 2012 08:59 |
|
Borttagen
|
Luna
Hur är läget idag? C: 9 jun, 2012 09:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Luna Hur är läget idag? C: (Menade du mig...?) Bara bra! Själv då? Vad heter du förresten, är det du som heter My? 9 jun, 2012 09:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Psst: Nicole fyller år idag!
speech! 9 jun, 2012 09:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Luna Hur är läget idag? C: (Menade du mig...?) Bara bra! Själv då? Vad heter du förresten, är det du som heter My? Yep, det är jag. C: GRATTIS NICOLE! 8D 9 jun, 2012 09:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 jun, 2012 09:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen