Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3410 3411 3412 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


GODNATT
ALVA SKA SOVA
BAJJ

speech!

9 jun, 2012 00:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
GODNATT
ALVA SKA SOVA
BAJJ

BAYE BAYE

9 jun, 2012 00:45

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Nina
Oh herregud måste vi ens prata om det? Jag blir så jävla frustrerad.

Uhmm... En gång så slog jag till och med en tjej för att hon skrev så i vårat arbete om naturalisism. Alltså inte någon liten fånig bitch slap. Jag drämde till henne rejält snet ovanför tinningen. *blush*
Jag ska tillägga att jag inte är så lättretlig egentligen. men hon drev mig till vansinne med sitt Det är ju bara att kopiera från wikipedia" Gahhh!

Haha det behöver du inte. Det har jag redan gjort helt själv.
Jag tänkte att det inte var nödvändigt.


Haha nej då hade jag ju använt den. Vad tror du om mig? ^^
Jag försöker febrilt komma up i level så att jag kan slå dig. My new goal you know.


Nej, vi kan sluta prata om det.
Ibland måste jag bara få ut min irritation, då ingen annan i hela FB-världen verkar bry sig om den extrema misshandel på det svenska språket som pågår mitt framför våra ögon.

HAHAHA!
Hard-core Alex,

Du är som en superhjälte.
You save the word from dumb people.

Jag ska sy en mantel åt dig. ^_^

*fniss*

Du kan ju försöka.
Jag har ett perfekt system som gör att jag sällan förlorar.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 jun, 2012 05:48

Borttagen

Avatar


Goood morning, goood morning! 8D

9 jun, 2012 08:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Goood morning, goood morning! 8D


Good morning på dig själv!

9 jun, 2012 08:59

Borttagen

Avatar


Luna
Hur är läget idag? C:

9 jun, 2012 09:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna
Hur är läget idag? C:


(Menade du mig...?) Bara bra! Själv då? Vad heter du förresten, är det du som heter My?

9 jun, 2012 09:08

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Psst: Nicole fyller år idag!

speech!

9 jun, 2012 09:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Luna
Hur är läget idag? C:


(Menade du mig...?) Bara bra! Själv då? Vad heter du förresten, är det du som heter My?

Yep, det är jag. C:

Skrivet av AlvaRawenclaw:
Psst: Nicole fyller år idag!

GRATTIS NICOLE! 8D

9 jun, 2012 09:11

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


NICOLE!!!!!!!!!!!
HÄR ÄR DIN PRESENT:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F81.209.9.135%2Fskolor%2Fskolbilder%2Ffiler%2F86df53e89aa17b7acb882a82ac593aeb.Lila%2520paket.png
vill du öppna den???

här är din tårta:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fschander.files.wordpress.com%2F2009%2F02%2Fcake_1.jpg

speech!

9 jun, 2012 09:14

1 2 3 ... 3410 3411 3412 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.