Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
20 okt, 2011 18:06 |
|
JoLizz
Elev |
Det är om gymasieval och jag ska kolla in lite om mattekurserna. Nu finns det inte matte a och b osv så ska höra hur det blir med matte diskret. Tänkte läsa den nu i nian... Om den finns kvar ( :
![]()
20 okt, 2011 18:09 |
|
Ascendio
Elev |
20 okt, 2011 18:10 |
|
JoLizz
Elev |
20 okt, 2011 18:11 |
|
linnvendela
Elev |
Jag är inne på mugglis på en dator utan mus. Fail.
Jaha. 20 okt, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
HEJ ALLA JAG ÄR TILLBAKS ;D
20 okt, 2011 19:31 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 okt, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: KOM HEM JUST. HAR VARIT UTE MED ALLA ROLIGA OCH ÅKT BUSS MED SKINHEADS OCH PUNKARE SOM VILLE SJUNGA LÅTAR FRÅN DISNEY O__oHEJ! VAD GÖRS? Vi sjöng glatt ;3 Why did I use capslock? I'm fail .___. 20 okt, 2011 19:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och Skrivet av Dracos Tvillingsyster: KOM HEM JUST. HAR VARIT UTE MED ALLA ROLIGA OCH ÅKT BUSS MED SKINHEADS OCH PUNKARE SOM VILLE SJUNGA LÅTAR FRÅN DISNEY O__oHEJ! VAD GÖRS? Vi sjöng glatt ;3 Why did I use capslock? I'm fail .___. jag köpte precis Film Wizardry, quidditch trough... och fantastic beasts... För 200 kronor tillsammans!
20 okt, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
^Trevligt, trevligt.
20 okt, 2011 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen