F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin@: KossanBerta: ![]() jag är ganska säker på att det här är karen gillian men det första avsnittet med amy pond är i säsong fem och jag tittar på säsong fyra?? what liksom JAAA, det ar Karen ♥ vad gör hon där what Spoiler: Tryck här för att visa! Det är Doctor Who. Man förstår ingenting. 29 mar, 2013 20:33 |
|
Elin@
Elev |
My- jo, jag är på s6 nu och har märkt det
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 mar, 2013 20:46 |
|
Stranger
Elev |
Elin: nej man ska shippa det. :3
4 apr, 2013 19:21 |
|
Elin@
Elev |
4 apr, 2013 19:41 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Stranger: Elin: nej man ska shippa det. :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 4 apr, 2013 20:24 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Elin@: Skrivet av Stranger: Elin: nej man ska shippa det. :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! nej det är inte lugnt Spoiler: Tryck här för att visa! 4 apr, 2013 20:27 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Stranger: Skrivet av Elin@: Skrivet av Stranger: Elin: nej man ska shippa det. :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! nej det är inte lugnt Spoiler: Tryck här för att visa! Bara fortsätt titta så får se awesomeness. :3 4 apr, 2013 20:28 |
|
Elin@
Elev |
Stranger: jag typ slutade titta och ska börja på s7 nån gång när jag orkar eh
4 apr, 2013 20:30 |
|
EmahS
Elev |
Eyy, skåningar.
Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här
10 apr, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Eyy, skåningar. Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit? så tråkigt att åka själv liksom. inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här Åh, hade jättegärna åkt med dig men ska till Stockholm typ en vecka innan Multicon för att bo hos DeathDownAlex och gå på Riddikulus... Ska du på Wrock&Love förresten? Då kanske vi skulle kunna åka tillsammans. ^^ 10 apr, 2013 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen