Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Elin@:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
KossanBerta:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fcaf10be3d0ea900edc07b5bfb56323cc%2Ftumblr_mk9f5dMaQC1r1dbwyo1_500.png
jag är ganska säker på att det här är karen gillian men det första avsnittet med amy pond är i säsong fem och jag tittar på säsong fyra?? what liksom

JAAA, det ar Karen ♥

vad gör hon där what

Spoiler:
Tryck här för att visa!och har river dött eller inte srsly jag fattar inte ett skit

Det är Doctor Who. Man förstår ingenting.

29 mar, 2013 20:33

Elin@
Elev

Avatar


My- jo, jag är på s6 nu och har märkt det

Spoiler:
Tryck här för att visa!men det är som att de inte vill att jag ska shippa eleven x river men jag gör ju det is that wrong??

29 mar, 2013 20:46

Stranger
Elev

Avatar


Elin: nej man ska shippa det. :3

4 apr, 2013 19:21

Elin@
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Elin: nej man ska shippa det. :3

Spoiler:
Tryck här för att visa!VARFÖR DÖDAR DE HENNE I FÖRSTA AVSNITTET DÅ THAT SUCKS

4 apr, 2013 19:41

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av Elin@:
Skrivet av Stranger:
Elin: nej man ska shippa det. :3

Spoiler:
Tryck här för att visa!VARFÖR DÖDAR DE HENNE I FÖRSTA AVSNITTET DÅ THAT SUCKS

Spoiler:
Tryck här för att visa!FÖR HON SPARAS SÅ DET ÄR LUGNT

4 apr, 2013 20:24

Elin@
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Skrivet av Elin@:
Skrivet av Stranger:
Elin: nej man ska shippa det. :3

Spoiler:
Tryck här för att visa!VARFÖR DÖDAR DE HENNE I FÖRSTA AVSNITTET DÅ THAT SUCKS

Spoiler:
Tryck här för att visa!FÖR HON SPARAS SÅ DET ÄR LUGNT


nej det är inte lugnt
Spoiler:
Tryck här för att visa!hon dog liksom?? or what idek

4 apr, 2013 20:27

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av Elin@:
Skrivet av Stranger:
Skrivet av Elin@:
Skrivet av Stranger:
Elin: nej man ska shippa det. :3

Spoiler:
Tryck här för att visa!VARFÖR DÖDAR DE HENNE I FÖRSTA AVSNITTET DÅ THAT SUCKS

Spoiler:
Tryck här för att visa!FÖR HON SPARAS SÅ DET ÄR LUGNT


nej det är inte lugnt
Spoiler:
Tryck här för att visa!hon dog liksom?? or what idek

Bara fortsätt titta så får se awesomeness. :3

4 apr, 2013 20:28

Elin@
Elev

Avatar


Stranger: jag typ slutade titta och ska börja på s7 nån gång när jag orkar eh

4 apr, 2013 20:30

EmahS
Elev

Avatar


Eyy, skåningar.

Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit?
så tråkigt att åka själv liksom.

inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

10 apr, 2013 15:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av EmahS:
Eyy, skåningar.

Ska någon här till MultiCon? och kanske kan tänka sig att åka tåg med mig dit?
så tråkigt att åka själv liksom.

inte riktigt rätt tråd, men lättast att få tag i er här


Åh, hade jättegärna åkt med dig men ska till Stockholm typ en vecka innan Multicon för att bo hos DeathDownAlex och gå på Riddikulus...
Ska du på Wrock&Love förresten? Då kanske vi skulle kunna åka tillsammans. ^^

10 apr, 2013 16:34

1 2 3 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.