UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Frivolt: Jag förstår mig inte på folk som sminkar sig när de ska träna! O_o Lixom...vad är poängen? Förstår inte grejjen alls! Eller hur! Det är bara dumt! Förstår inte heller det. När jag gick på högstadiet och vi skulle simma var det till och med en del av tjejerna som var sminkade. Den som var mest sminkad hade inte ens vattenfast maskara (hon ville absolut inte visa sig utan smink) så hon var helt svart runt ögonen och det bara rann. Såg rätt roligt ut 19 aug, 2014 19:29 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag förstår mig inte på folk som sminkar sig när de ska träna! O_o Lixom...vad är poängen? Förstår inte grejjen alls! Personligen så är det sällan som jag tvättar av mig sminket innan jag går till gymmet om jag nu har haft smink på mig under dagen, så ah. Vissa på gymmet som har smink på sig kan ju faktiskt ha haft det hela dagen. Men att sminka sig just för syftet att gå till gymmet är väl kanske lite väl, speciellt när det egentligen är bättre att inte ha en massa skit i fejset när en svettas och håller på (personligen är det så sällan jag orkar sminka mig på dagarna att jag känner inte att det gör något att låta det sitta kvar på gymmet de gångerna jag väl har det). ![]()
20 aug, 2014 12:44 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D )
22 aug, 2014 17:09 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) I'm not alone! Haha jag håller med, det är tråkigt, tar tid och sen tar det aplång tid för håret att torka och man fryser när man väl är klar. Men man gör det ändå
22 aug, 2014 17:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) I'm not alone! Haha jag håller med, det är tråkigt, tar tid och sen tar det aplång tid för håret att torka och man fryser när man väl är klar. Men man gör det ändå Ååh, en till :'D Vad glad jag blir, då e jag inte ensam!! Jaa, precis! Håret tar miljoner år för det att bli torrt och sen det värsta när man fryser när man e klar..blääääää xD 22 aug, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
Daniel Nordberg är dålig
22 aug, 2014 20:15
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-23 kl. 08:35
|
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ursäkta, men vem i helskotta är Daniel Nordblad?Daniel Nordblad är dålig 22 aug, 2014 22:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
22 aug, 2014 23:08 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) AMEN SISTAH! Först blir man blöt och sen kall. It's gonna be fun on a bun - in space!
23 aug, 2014 00:25 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 aug, 2014 01:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen