The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Alex
Haha, ja. Eller den klassiska latmansstavningen, "d" eller "de" istället för det. och å (och), ä (är). Jag vill skriva en arg kommentar om att folk borde lära sig skriva riktig svenska. Snart kommer väl dessa uttryck vara tillåtna i skolorna också. Jag har blivit så skadad av alla "de" på fb på sista tiden, att när de dök upp i en av mina böcker häromdan så läste jag DET istället för DEM! Jag rasade!!!! Ja, lite brända. om de är lite brända så smälter de i munnen, (jag orkar inte alltid tugga ^_^) och så smakar de bättre. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Åh, vad jag vill dumförklara dig nu. Förlåt. Jag gillar incendio. ^_^*fniss* Har du inte Aguamenti? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 20:27 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nina
Oh herregud måste vi ens prata om det? Jag blir så jävla frustrerad. Uhmm... En gång så slog jag till och med en tjej för att hon skrev så i vårat arbete om naturalisism. Alltså inte någon liten fånig bitch slap. Jag drämde till henne rejält snet ovanför tinningen. *blush* Jag ska tillägga att jag inte är så lättretlig egentligen. men hon drev mig till vansinne med sitt Det är ju bara att kopiera från wikipedia" Gahhh! Haha det behöver du inte. Det har jag redan gjort helt själv. Jag tänkte att det inte var nödvändigt. Haha nej då hade jag ju använt den. Vad tror du om mig? ^^ Jag försöker febrilt komma up i level så att jag kan slå dig. My new goal you know. 8 jun, 2012 20:41 |
|
Deathless
Elev |
8 jun, 2012 21:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hej folk *hugz* jag tänkte bara titta in innan just skall i väg igen och se på lite olika band xD haha jag lovar att berätta allt för er när jag kmr hem ^^
Om jag inte dör i mon det vill säga Puss och kram ♥ ![]()
8 jun, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Nina Simone - Sinnerman.
SHERLOCK FEELS </3 8 jun, 2012 22:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GOD KVÄLL GOTT FOLK
speech! 8 jun, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
GOD KVÄLL ALVA! 8D
8 jun, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Vad gör sällskapet?
8 jun, 2012 22:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODKVÄLL, MY 8''DDDDD VAD FÖTTER?
speech! 8 jun, 2012 23:15 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hahah jag skriver världens text om psykopati och seriemördare för en tråd i +15. ^^
Jag kommer nog ta bort mer än hälften innan jag publicerar... 8 jun, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen