The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magiska mugglaren
Elev |
8 jun, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
Jag har knappt hunnit vara inloggad idag.... Först Johannas student (Johanna är min kära broder Johans flickvän...). Sen fika hos henne och nu ska vi snart iväg till mammas moster och hennes sambo och äta middag. Och just det! Skolavslutning för mig också på morgonen. Svinkallt.
8 jun, 2012 18:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
SÅ HAR MAN SIMMAT I HAVET DÅ!!!! 8DDDDD
speech! 8 jun, 2012 18:37 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: SÅ HAR MAN SIMMAT I HAVET DÅ!!!! 8DDDDD Är du så desperat för att komma till Sverige? *fniss* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 18:39 |
|
Celest Gaunt
Elev |
8 jun, 2012 18:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 8 kl. 18:39
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av AlvaRawenclaw: SÅ HAR MAN SIMMAT I HAVET DÅ!!!! 8DDDDD Är du så desperat för att komma till Sverige? *fniss* Idag var en övning. Jag kommer om en vecka. speech! 8 jun, 2012 18:39 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av MizzNina: Skrivet av AlvaRawenclaw: SÅ HAR MAN SIMMAT I HAVET DÅ!!!! 8DDDDD Är du så desperat för att komma till Sverige? *fniss* Idag var en övning. Jag kommer om en vecka. Hahaha... *hjärta* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 18:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nina
Haha oh indeed. Facebook är ju annars inte bästa stället att titta om man vill bedömma någons intelligens och mognad. XD Anser du mig lat om jag säger att jag inte orkar...? ^^ Men jag har faktiskt nusit runt på Axel en hel del. Alltså en till Axel utöver de vanliga axlarna jag brukar ha. XD Popcorn till middag låter utmärkt. Du kan hälla lite kryddor på dem om du vill att det inte ska kännas så torftigt. Hahahh, yes what is that... I is not knowing. Never heard of this "dowr" before. Den och såklart "Tvätta händerna när du är riktigt glad" Motivating 1-5 year olds to tvätta händerna och borsta tänderna since 2007. >.< 8 jun, 2012 19:29 |
|
MizzNina
Elev |
Alex
Nej, det är inte det. Fast på ett sätt är det det. Man kan rätt lätt se hur lata vänner man har när det kommer till rättstavning, särskrivning och grammatik. Igår skrev en av mina vänner att han var "Ny klippt" och skulle iväg och "styrke träna" I lol'd Inte ett dugg. Ork är överskattat. Jag åt mackor. sen popcorn. De blev misslyckade. Inte tillräckligt brända. Hahahaha. ^_^ Oh. Jag ska börja köra detta på Tiana och Nanna. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 19:37 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nina
Haha indeed. Nej vad fult... Ughhh "Jätte bra" stöter man också på för mycket. O: Hahha ska popcorn vara brända? Gör det, de kommer uppskatta det. ^^ Alltså the awkward moment när man söker efter "Pornography" för att komma till the cure skivan. Det man letar efter kommer inte riktigt upp om vi säger så. Annars brukar det ju vara lungt att bara söka på albumets namn. e_____e Alltså shit dude, du bränner bara upp mig hela tiden. Inte konstigt att du vinner hela tiden. Jag brinner ju upp innan jag ens börjat. ^^ 8 jun, 2012 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen