The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=14852&page=#p1091507 8 jun, 2012 16:17 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Antar att du frågar mig. Nej, det har jag inte. C: Jag är bara hemma idag för att min bror hade studentfest igår. c: Jaha! 8 jun, 2012 16:18 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Sjuk hemma, gick till skolan för jag var bara snuvig när jag kommer dit får jag världens mensvärk fast det är femte dagen och skolsköterskan var inte där. Mår illa och sitter hela bildlektionen med huvudet mot bänken och försöker andas bort smärtan vilket delvis funkar ibland. Kräks till sist i papperskorgen och typ sover i vilorummet ett tag och tar sedan spårvagnen några stationer hem och blir mött av mormor. Sitter sedan och tråkar hos henne tills jag går hem och sitter vid min tv och går till sist till vardagsrummet och spelar först klart tredje boken (en nivå) på Lego harry potter och sätter mig sedan vid datorn
HAR NU SPEAKER HETER: Evelina eller Hp_in_my_music_heart men har egentligen inte sänt något mer än presentation. Som sagt, hemma sjuk. Fast jag skulle varit hemma ändå om jag hade varit i skolan
8 jun, 2012 16:39 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: VET NI ATT EDWARD NORTON VAR MED I THE DICTATOR!!! såg den i onsdags och blev helt: 0_o :0 Det var bara typ en liten stund och huvudrollen typ smiskade honom.... men iaf WAIT WHAT? o.o Och dessutom... spoiler! :c Fast han var ju inte med? Han är "Uncredited" "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 16:43 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: VET NI ATT EDWARD NORTON VAR MED I THE DICTATOR!!! såg den i onsdags och blev helt: 0_o :0 Det var bara typ en liten stund och huvudrollen typ smiskade honom.... men iaf WAIT WHAT? o.o Och dessutom... spoiler! :c Fast han var ju inte med? Han är "Uncredited" ?.? jag tror han var med men vet inte??? Och det var ingen riktig spoiler
8 jun, 2012 16:45 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Erhm. Det jag skrev var iofs mer pekat till Alice, jag borde ha tagit bort ditt inlägg no offence. Men uncredited, betyder att han ÄR med dock inte i eftertexterna. okej, för jag var bara sjukt förrvirad över hela grejen. Men då vet jag
8 jun, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Sjuk hemma, gick till skolan för jag var bara snuvig när jag kommer dit får jag världens mensvärk fast det är femte dagen och skolsköterskan var inte där. Mår illa och sitter hela bildlektionen med huvudet mot bänken och försöker andas bort smärtan vilket delvis funkar ibland. Kräks till sist i papperskorgen och typ sover i vilorummet ett tag och tar sedan spårvagnen några stationer hem och blir mött av mormor. Sitter sedan och tråkar hos henne tills jag går hem och sitter vid min tv och går till sist till vardagsrummet och spelar först klart tredje boken (en nivå) på Lego harry potter och sätter mig sedan vid datorn HAR NU SPEAKER HETER: Evelina eller Hp_in_my_music_heart men har egentligen inte sänt något mer än presentation. Som sagt, hemma sjuk. Fast jag skulle varit hemma ändå om jag hade varit i skolan Åååh vad surt med mensverk och allt annat skit. Hoppas det går över snart. ♥ *hug hug* 8 jun, 2012 16:53 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
8 jun, 2012 17:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
MizzNina
Hahhaa oh ja... Såg du det. O.O Brutal facerape säger jag bara. Due er bezt! Verkligen. ^^ Åh tack. jag har faktiskt en stor och 3 små i kylen. XD Man kanske ska ta sig en liten bit. Oh I love you two. (Haha yes grammar mistake on purpose) Av någon anledning Så har jag läst den meningen 3 gånger och läst: "I like celebrating birthdays for people I know 3" Vilket var ganska konstigt, varför skulle man fira någons födelsedag om man inte känner personen. Sen Haha Dead night! Du vet, jag är ordblind, jag vänder på ord, eller bör jag säga "dor", hela tiden. Haha jag visste att jag inte ver ensam om att sjunga det. XD. 8 jun, 2012 17:07 |
|
MizzNina
Elev |
Alex
HAHAHA! Ja, jag såg det. Jag tänkte Facerape. Sen tänkte jag, hey. Nu kan jag få reta Alex för att hon blivit ett år äldre i siffror, men på facebook verkar hon åldras bakåt. Haha. Gottegris. But you do IT! Själv funderar jag på att äta Popcorn till middag, jag orkar inte riktigt laga mat.- Hahahaha.. Ja varför. erhm. rod??? Was is this? *fniss* Get the point??? Jag kan säga att om du inte inser skämtet, så kommer jag bli tterst besviken på dig. :* Jag Trodde Jag VAR ensam om den. ^_^ Jag brukar sjunga eller vissla den när jag borstar tänderna. True story. Okej inte alltid, emn ibland. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen