The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
URGH
Hur kan jag vara så trött?! Jag somnade två inatt, och vaknade halv tolv. Trors det kan jag somna när som helst. '-' 8 jun, 2012 15:13 |
|
Celest Gaunt
Elev |
^^
Har du sommarlov? *avundsjuk längtande blick* 8 jun, 2012 15:20 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
VET NI ATT EDWARD NORTON VAR MED I THE DICTATOR!!! såg den i onsdags och blev helt:
0_o :0 Det var bara typ en liten stund och huvudrollen typ smiskade honom.... men iaf
8 jun, 2012 15:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jun, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: VET NI ATT EDWARD NORTON VAR MED I THE DICTATOR!!! såg den i onsdags och blev helt: 0_o :0 Det var bara typ en liten stund och huvudrollen typ smiskade honom.... men iaf WAIT WHAT? o.o Och dessutom... spoiler! :c Fast han var ju inte med? o.o WELL POTATOES. Nu har jag vodka, fyra liter cola, allt för middag (strips + vegetariska hamburgare), Fight Club och American Psycho, min filt och... mobil. Goodbye 8 jun, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
oj, eh, awkward.. Var inne igår, men såg hälsningen till DeathDownAlex på första sidan först nu..
Gosh, eh.. Grattis i efterskott Alex! C: ![]() 8 jun, 2012 15:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 8 kl. 15:35
|
|
Magiska mugglaren
Elev |
alice det gjorde ingenting till filmen så den spoilade inte. Och det är möjligt att han inte var det för jag kan inte sånt men jag tror det 0_o
8 jun, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Lucy och Rose:
Rösta på mig i mugglis melodifestival! 8 jun, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Antar att du frågar mig. Nej, det har jag inte. C: Jag är bara hemma idag för att min bror hade studentfest igår. c: 8 jun, 2012 16:12 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 jun, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen