The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lycka till tack c: speech! 8 jun, 2012 00:45 |
|
Borttagen
|
Okej. Jag borde verkligen gå och sova.
Ska ju upp halv sju! Och så ska jag vara uppe hela dagen, ska handla massor (yeah, killarna utgår från att kvinnor ska vara i köket, så jag var tvungen att påminna dem om att de måste äta när vi har manlig sleepover såklart) och så ska jag klippa håret och fixa mina byxor. Stressigt, haha. Så ska jag vara uppe antagligen hela natten om vi ska kolla på alla filmer vi vill se, spela poker och annat. Ni får gärna smsa, men det finns ingen täckning där och jag har inga pengar på mobilen. Potatoes. Jag kan inte sova för att: 1. Duell. Det är beroendeframkallande. Så beroendeframkallande att det borde vara förbjudet ju! D: 2. Hittade DEN HÄR: Jag tror att Minidjuret och KossanBerta känner igen den Tips: Spoiler: Tryck här för att visa! 8 jun, 2012 01:19 |
|
Borttagen
|
Broderns studentfest är över! ;~;
De sista 4 timmarna var jättetrevliga. Mamma, pappa, grannen Johnny, jag och Oskars polare som fortfarande var kvar satt ute, snackade och lyssnade på musik. c: Sista timmen var bara mamma, pappa, Oskar, Giacomo, Super-Max och jag kvar. Vi hade jätteawesome... Och jag fick ett gäng kramar innan de gick. MIN BROR ÄR SÅ STOR ;___; 8 jun, 2012 01:59 |
|
Borttagen
|
Idag är det skolaslutning!!!!!! Jättefint väder också... Or not....
8 jun, 2012 06:18 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Ni vet, Chris Hemsworth heter ju Christopher, Tobey Maguire heter ju Tobias och Tom Hiddleston heter Thomas, då borde jag som heter Louise egentligen heta Louisiana? I just facepalmed myself into oblivion. ^_^ Kul idé tho. Åhå. Jag hade en treöja som det stod Louisiana på för några år sen. Skrivet av DeathDownAlex: JAG TROR ATT JAG ÄR PÅ VÄG ATT GRÅTA!!! Sluta nu... Alltså nu kommer man hit och vill krama sönder er alla så mycket att jag inte vet vad... MizzNina Jag kan vara stora lilla Alex. Nej men herregud människa är du bäst eller bäst! Jag satt där på bussen och log helt galet fånigt. Bästa tårtorna någonsin. Kan man få öppna någon av dem nu? Bästa uppvaknandet någonsin känner jag. Helt galet. Jag gillar det där men att ni bara kommer in och sen så går alla ut. Kan man be dig skjukta lite på den fantaastiska saken till imorgon? Så kan jag njuta av det fullt ut. jag har nämligen fri fredag för första gången på typ ett halvår. ^^ YEY! Jag såg förresten hur Stora Lilla Alex, bar upp sin nya ålder med vishet och värdighet när hon skrev "BAJS!" på sin FB status. (Jag skulle kommentera, men min mobil är för tillfället väldigt Anti mig.) Jak er bezt? *Fniss* Jag valde de speciellt med tanke på vem som skulle ha dem. ^_^ Klart du får. (Eller tekniskt sett blir det inte nu, som i nu när du bad, men du får den nu) Och första paketet innehåller........................................................................................................... Spoiler: Tryck här för att visa! I like celebrating birthdays for people I love. 3 ^_^ Klart vi kan skjuta på det till idag. Inga problem. Vi ska ju såklart fira dig när du har tid att bli firad. Otherwise, Whats the point. First "Dead night"???? Second. DUDE!! Det där är min sång ju!!! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2012 06:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Mornin' :3
speech! 8 jun, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 10:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jun, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 10:38 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Nämen Hej allihopa!
Cara: Vill också säga hej! Spoiler: Tryck här för att visa! 8 jun, 2012 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen