The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alex
Haha :3 Jag ska nog också sova snart... snart. Tur att ingen på facebook stoppar mig den här gången! Godnatt folk. _________ För de som är... intresserade. Jag kommer inte vara hemma imorgon, kommer hem någon gång på lördag, om jag inte sover över igen för att de tänkte köra spel-maraton och Pokémon-maraton också... we'll see. Jag kommer tillbaka snart iaf, tror jag. 7 jun, 2012 23:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Alice Pokemon in my ♥
speech! 7 jun, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte sova.
Känner mig ensam och rädd. 8 jun, 2012 00:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte sova. Känner mig ensam och rädd. Inte jag heller. Jag finns här, du får alltid mejla om du vill prata med nån. c: speech! 8 jun, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte sova. Känner mig ensam och rädd. Wanna talk about it? 8 jun, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kan inte sova. Känner mig ensam och rädd. Wanna talk about it? Har sett massa skräckfilmer Men jag är jättetrött, sömnen vill bara inte infinna sig. 8 jun, 2012 00:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kan inte heller sova :c
speech! 8 jun, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Emilie
Aha. Hoppas du somnar snart Alva Hoppas du också somnar snart! Det borde jag. Ska upp tidigt och vara uppe en hel dag. Egen vilja, men... men ja, jag tänker iaf inte somna först bland killarna. Nope. 8 jun, 2012 00:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
men anyways.
ska nog försöka sova en gång till nu... speech! 8 jun, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen