Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3401 3402 3403 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alex
Haha :3

Jag ska nog också sova snart... snart.
Tur att ingen på facebook stoppar mig den här gången!

Godnatt folk.

_________

För de som är... intresserade.
Jag kommer inte vara hemma imorgon, kommer hem någon gång på lördag, om jag inte sover över igen för att de tänkte köra spel-maraton och Pokémon-maraton också... we'll see. Jag kommer tillbaka snart iaf, tror jag.

7 jun, 2012 23:48

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Alice Pokemon in my ♥

speech!

7 jun, 2012 23:56

Borttagen

Avatar


Jag kan inte sova.
Känner mig ensam och rädd.

8 jun, 2012 00:34

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag kan inte sova.
Känner mig ensam och rädd.

Inte jag heller.
Jag finns här, du får alltid mejla om du vill prata med nån. c:

speech!

8 jun, 2012 00:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag kan inte sova.
Känner mig ensam och rädd.


Wanna talk about it?

8 jun, 2012 00:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag kan inte sova.
Känner mig ensam och rädd.


Wanna talk about it?

Har sett massa skräckfilmer
Men jag är jättetrött, sömnen vill bara inte infinna sig.

8 jun, 2012 00:36

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Kan inte heller sova :c

speech!

8 jun, 2012 00:37

Borttagen

Avatar


Emilie
Aha. Hoppas du somnar snart

Alva
Hoppas du också somnar snart!

Det borde jag. Ska upp tidigt och vara uppe en hel dag. Egen vilja, men... men ja, jag tänker iaf inte somna först bland killarna. Nope.

8 jun, 2012 00:38

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


men anyways.
ska nog försöka sova en gång till nu...

speech!

8 jun, 2012 00:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
men anyways.
ska nog försöka sova en gång till nu...

Lycka till

8 jun, 2012 00:44

1 2 3 ... 3401 3402 3403 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.