The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Alice
Nej men gud jag färväntar mig ingen present. Verkligen inte. 7 jun, 2012 23:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska nog sova snart :3
speech! 7 jun, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Alex
But you'll get one ^^ 7 jun, 2012 23:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag ser gul ut när jag kollar i spegeln xdddd
speech! 7 jun, 2012 23:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alice
Jag antar att jag inte har något att säga om saken.... nej nu ska jag sova lite. eller jag ska nog läsa eller något. Jag vet inte. bye. Lovely lovely you. Alva Haha åh jag hatar när man gör det. Liksom. Antingen är man blek eller lite solkysst eller så. men Gul vill man ju inte var.a Det är ju som att någon har smetat maskrosor i ansiktet. 7 jun, 2012 23:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag älskar star wars just nu xD
speech! 7 jun, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
Alex
Byebyebeautiful! ♥ Godnatt och sov gott ^^ 7 jun, 2012 23:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska nog också sova snart.
speech! 7 jun, 2012 23:46 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alice
Dog natt på dig med. *borsta tänderna när du är riktigt glad* 7 jun, 2012 23:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
OMG OMG OMG får man pengar av utmaningen??? jag har plötsligt 387 galleoner, 3 siklar, 14 knutingar...O-O
speech! 7 jun, 2012 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen