Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3399 3400 3401 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vet att ingen bryr sig, men jag måste skriva det ändå... jag har nog världens bästa taxi-chaufför. Utan att jag ens pratar med honom så får jag skjuts, gratis, vart jag än vill, vilken tid som helst. I still wonder why. Men, imorgon är jag en snäll Alice, och eftersom jag kommer ha vodka med mig och bara jag och han dricker, så kan jag dela med mig. Han får se det som betalning.

DeathDownAlex (because I can! )

Jag kom hem precis, så xD

Klart jag ska bygga ett sånt åt dig, så fort jag har sparat ihop lite

Och precis. Det skulle jag nog också göra. Bara för att liksom. xD

7 jun, 2012 22:49

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Alex
Kanske det ;D

Visst:
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.flickr.com%2F19%2F100595722_2329ce5928_o.jpg

Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsunspotstudio.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F03%2Fpuppy4.jpg

Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F-J2SYI2uF2iI%2FTZ2Dk2ivRRI%2FAAAAAAAAACk%2FnqJcswPs4ms%2Fs1600%2Fnikon-digital-camera-selection11.jpeg

speech!

7 jun, 2012 22:53

Minidjuret
Elev

Avatar


Godnatt folk c:

7 jun, 2012 22:54

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alocie (just because I can ^^)
Hahha! Vi får bygga det tillsammans. På något galet bra plats ute i skogen.


Skrivet av Minidjuret:
Godnatt folk c:

Godnatt bästa du. Ha världens BÄSTA natt nu.

Alva
Hahah best presents EVER!

7 jun, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Alex
Ja! Det får vi göra
Det blir nog roligare att inreda själv, och bestämma hur allting ska se ut.

Bara för det tänker jag googla vad man ska tänka på när man bygger ett viktorianskt hus. Om man nu kan bygga ett sånt... liksom, det vore coolare med ett gammalt ett.

7 jun, 2012 22:58

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice

Undrar om man kan köpa ett på blocket?
"Billigt gammalt viktorianskt slott med blodskvätt på väggarna"

Vill du höra om den bästa presenten jag någonsit fått?

7 jun, 2012 23:05

Borttagen

Avatar


Alex
Haha, det måste jag ju göra nu!

JA! Tell me :3

(kan vara seg med att svara - mahjong xD)

7 jun, 2012 23:06

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Louise Godnatt :>

Alex kul att du gillade dem xd

speech!

7 jun, 2012 23:09

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alice
Jo det är ett brev som ligger i en låda. Lådan innehåller skyltar att hänga på dörren, blandskivor med texten "Keep calm and listen to this". Ett anteckningsblock oxh en massa andra saker.

"Att allt känns som en avgrund med glassplitter och taggtråd fylld med giftig gas."


Det är alltså meningen att jag ska skriva alla mina tankar i boken och ha dem i lådan.
Skivan ska jag också sätta på då. ^^

Om jag vill lugna mig med lite underbara sjukheter så bör jag lyssna på ljudboken med "Lilla stjärna" Av John Ajvide Lindqvist.

"Jag bor i en annan värld, men du bor ju i samma" *tårögd*

Och så var det dikter och texter jag ska läsa när jag mår dåligt.

Sen skickade hennes pojkvän med en helt otroligt rolig text om att jag inte borde bli influerad av henne och istället borde lyssna på hans musik.

"Här har du sommar-grooves som kommer få dig att vilja spara ut håret i armhålorna och ha utsvängda jeans"
XD

"Ps. Glömde Jimi Hendrix, Kommer nästa år"

Did I mention I'm crying?

7 jun, 2012 23:31

Borttagen

Avatar


Alex
Oh, vad awesome! 8D

Du kommer nog behöva vänta ett tag på min present... men du klarar dig ett tag till, va? *hoppas att du inte dödar mig nu*

7 jun, 2012 23:34

1 2 3 ... 3399 3400 3401 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.