Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alle vil ha en ny bil, en ny mobiltelefon eller gå ned i vekt.
En kreftpasient har bare ett ønske, å bekjempe sykdommen sin. Jeg vet at 97% av dere ikke kommer til å lime dette på veggen sin, men jeg vet at minst 3% av vennene mine vil. Lim dette inn på din vegg, til ære for noen som har dødd eller kjemper mot kreft ♥ 5 mar, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
♥
Heart. ♥ 6 mar, 2012 08:45 |
|
Borttagen
|
My wounded rhymes make silent cries tonight
hehehe ;p 6 mar, 2012 09:00 |
|
Fckingunicorn
Elev |
för varje som gillar svarar jag på en fråga
1. Är du singel? 2. Bästa killkompis (bara EN.) 3. Bästa tjejkompis (bara EN.) 4. Har du några piercingar? 5. Fullständigt namn 6. Födelsedag 7. Är du helsvensk? 8. Om inte - vad är du 9. Är du kär just nu? 10. Vem smsade dig senast? 11. Vem kramade du senast? 12. Vem pussade du senast? 13. Vem var du tillsammans med senast? 14. Hur är relationen till ditt ex idag? 15. Roligaste personen du vet 16. En snygg kille 17. En snygg tjej 18. Vem träffade du senast & vart någonstans? 19. Ögonfärg 20. Vem såg du senast? 21. Har du någonsin förlorat en vän? 22. Vad åt du senast? 23. Vad drack du senast? 24. En vacker person 25. En snäll person 26. En gullig person 27. En jobbig person 28. En konstig person 29. En med magrutor 30. När skrattade du senast och varför? 31. När grät du senast och varför? 32. Vill du ha ditt ex tillbaka? 33. En du saknar 34. Ditt humör just nu 35. Hur många vänner har du på facebook? 36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? 37. Har du skilda föräldrar? 38. Hur många syskon har du? 39. Din favoritfärg 40. Nån du vill träffa 41. Äckligaste du vet 42. Godaste godiset 43. Godaste läsken 44. Har du någonsin brutit mot lagen? http://kaptenkatastrof.devote.se 6 mar, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2012 18:40 |
|
Jennyferh
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=7588
En länk till denna tråd xD Haha! Tänkte klistra in det jag ahde bara för kul men så tog det sån tid att öppna tråden så jag kopierade länken (utan att tänka på det) och öppnade tråden i en ny flik.. Därför blev det denna länk haha 8D
"Overhead, morning skies all for you"
6 mar, 2012 23:32 |
|
Sovsvampen
Elev |
7 mar, 2012 12:45 |
|
Fckingunicorn
Elev |
Amir. Du som har en sån stor blogg. SPRID VIDEON OM JOSEPH KONAN. Du kan göra intryck på läsarna och få svenska folket att agera. Gå in på konan2012.com skriv på och agera. DU kan göra en skillnad!
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DY4MnpzG5Sqc&h=dAQGK3POGAQFQVrBTXEm6PlEJusDgsyOQKXhWu98s8Ebrzg http://kaptenkatastrof.devote.se 7 mar, 2012 13:08 |
|
Lordlollo
Elev |
(\__/)
(o o) (•_•) (_) (_) / \ / / \ \/ \/ / \/| |\/ | | / \ | /\ | \ | | / \_\/_/ (_)(_) ♆ 7 mar, 2012 13:25 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen