Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
13 maj, 2014 22:31 |
|
Qlql
Elev |
13 maj, 2014 23:01 |
|
Zeruda
Elev |
Inte bag heller.
Jag har aldrig gillat pecorino. SIND SIE DAS ESSEN? NEIN, WIR SIND DIE JÄGER!!! 13 maj, 2014 23:03 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Vet inte vad det är...
Jag har aldrig haft en bästa kompis. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 14 maj, 2014 07:36 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig varit i Norrland. 14 maj, 2014 12:00 |
|
Borttagen
|
Jag bor där!
Jag har aldrig stavat fel på svenskan 14 maj, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
På ordet svenskan? Nej. Fast om du menar typ lektionen svenska så jo, ett fåtal gånger.
Jag har aldrig sjungit solo framför en stor publik 14 maj, 2014 18:45 |
|
jännii
Elev |
Jo det har jag eller inte så stor men. :-)
Jag har aldrig fått underkänt i ett annat ämne än matte. after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 14 maj, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag fick underkänt i spanska när jag gick i högstadiet. (Fast det kunde jag räkna ut med knät att jag skulle få då jag aldrig var där.)
Jag har aldrig tyckt om vita väggar. 14 maj, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
Nä, fast bättre än vita med orangea prickar : ((((
Jag har aldrig lagt ut en vlogg på youtube 14 maj, 2014 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen